Skargi, wnioski i petycje
W sprawie skarg i wniosków klienci przyjmowani są przez Naczelnika Urzędu w poniedziałki w godz. od 12:00 do 16:30 (pokój 316 - III piętro) po uprzednim umówieniu się telefonicznym – numer telefonu: 86 278 91 81 lub 86 278 91 82 bądź po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną (email, ePUAP), powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1).
Jak złożyć skargę - informacja w języku migowym
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 20.01.2025 10:00 Krzysztof Lewczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Urząd Skarbowy w Kolnie
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi, wnioski i petycje | 1.0 | 20.01.2025 10:00 Krzysztof Lewczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP