Skargi, wnioski i petycje
W sprawie skarg i wniosków klienci przyjmowani są przez:
- Naczelnika Urzędu (ul. Kaktusowa 6) po uprzednim umówieniu się telefonicznym – numer telefonu: 86 215 08 02,
- Zastępcę Naczelnika Urzędu (ul. Polowa 47) po uprzednim umówieniu się telefonicznym – numer telefonu: 86 215 07 15.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną (email, ePUAP), powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1).