W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Jak załatwić sprawę

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw regulują w szczególności przepisy następujących aktów prawa krajowego

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej;
  • Zarządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt w izbach administracji  skarbowej, urzędach skarbowych i urzędach celno-skarbowych;
  • Zarządzenie Nr 3 Ministra Finansów z dnia 20 stycznia 2015 r. w sprawie prowadzenia rejestrów oraz przekazywania informacji w sprawach sądowoadministracyjnych;
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków;
  • Regulamin organizacyjny Urzędu Skarbowego w Wysokiem Mazowieckiem.

Stan spraw

Sprawy w Urzędzie Skarbowym w Wysokiem Mazowieckiem załatwiane są na bieżąco, zgodnie z procedurami i w terminach określonych przepisami prawa.
Procedury i terminy określają następujące przepisy:

  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
  • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników,
  • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • ustawa z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe.

Stan swojej sprawy sprawdzisz logując się do e-Urzędu Skarbowego lub na infolinii eMCeK nr 22 330 03 30 po potwierdzeniu tożsamości.

Pliki do pobrania

O zaświadczenie zawnioskuj elektronicznie w e-Urzędzie Skarbowym

Sprawdź, jakie to proste (link otwiera stronę w e-Urzędzie Skarbowym).

Na stronie podatki.gov.pl znajdą Państwo wzory do wydruku

Chcesz otrzymać zaświadczenie? Zobacz, jakie zaświadczenia możesz otrzymać, sprawdź warunki, które musisz spełnić przy składaniu wniosku (link do strony podatki.gov.pl).

Jeżeli chcesz otrzymać zaświadczenie i działasz przez pełnomocnika, złóż formularz PPS-1.

Pełnomocnictwa

W tym miejscu znajdziesz formularze dotyczące pełnomocnictw

{"register":{"columns":[]}}