W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy w Konsulacie Generalnym RP w Los Angeles

31.08.2022

Konsulat Generalny RP w Los Angeles poszukuje kandydata do pracy na stanowisko ds. obsługi sekretariatu.

grafika przedstawiająca telefon, notes, zieloną roślinę z treścią: Konsulat Generalny RP w Los Angeles, oferta pracy, stanowisko ds. obsługi sekretariatu, adres e-mail: la.polishconsulate@msz.gov.pl

Wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo);
Godziny pracy: 8:15 – 16:15 (sporadycznie konieczność pracy poza godzinami).
Zatrudnienie możliwe od października br.

Zakres obowiązków:

- prowadzenie i obsługa sekretariatu konsula generalnego,
- prowadzenie kalendarza konsula generalnego
- przygotowanie wyjazdów (rezerwacje lotów, hoteli), przygotowanie szczegółowych planów podróży,
- przygotowanie materiałów informacyjnych w oparciu kwerendy internetowe,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne interesantów,
- udzielanie podstawowych informacji konsularnych interesantom,
- obsługa skrzynek e-mailowych urzędu,
- wykonywanie prac związanych z codziennym prowadzeniem sekretariatu (porządkowanie dokumentów, skanowanie, kopiowanie, itp.),
- wykonywanie innych zadań według poleceń przełożonych.

Kwalifikacje/wymagania:

- biegła znajomość języków polskiego i angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadanie pozwolenia na pracę w USA (uregulowany pobyt w Stanach Zjednoczonych jest warunkiem koniecznym),
- wykształcenie: wyższe;
- umiejętność dobrego komunikowania się w mowie i piśmie,
- biegła znajomość programów pakietu Office i Internetu,
- dbałość o porządek,
- dobre umiejętności organizacyjne,

Doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej będzie dodatkowym atutem.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania powinny wysłać na adres: la.polishconsulate@msz.gov.pl następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- referencje (jeśli posiada).
Na zgłoszenia czekamy do dnia 13 września br.

 

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

• Administrator danych i kontakt do niego: Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą przy al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa. • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, adres e-mail: iod@msz.gov.pl

• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

• Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom

• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

• Uprawnienia: o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

{"register":{"columns":[]}}