Wydział Konsularny Ambasady RP w Waszyngtonie informuje o zmianach dotyczących organizacji pracy urzędu obowiązujących od 18 sierpnia 2020 r.
18.08.2020
W związku z dużym obłożeniem pracą i dodatkowymi utrudnieniami wynikającymi z obostrzeń dotyczących higieny i bezpieczeństwa pracy, a także troską o umożliwienie wszystkim klientom kontaktu z naszym urzędem, Wydział Konsularny Ambasady RP w Waszyngtonie uprzejmie informuje, iż udzielanie informacji telefonicznej w sprawach konsularnych, zarówno w języku polskim, jak i angielskim, odbywać się będzie wg następującego schematu:
Poniedziałki, czwartki w godzinach 12-15.00
Wtorki, środy i piątki w godzinach 8-12.00
Przypominamy numer telefonu: 202-499-1930.
W miarę możliwości prosimy o korzystanie z poczty elektronicznej (waszyngton.amb.wk@msz.gov.pl) oraz o zaprzestanie kontaktowania się z naszym urzędem na telefon alarmowy w godzinach pracy oraz w sprawach niewymagających natychmiastowej interwencji.
Przypominamy również, że na naszej stronie internetowej publikujemy wszystkie informacje dotyczące sposobu załatwiania spraw konsularnych: https://www.gov.pl/web/usa
Dziękujemy za Państwa zrozumienie i współpracę.