W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badanie satysfakcji klientów Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego

14.09.2022

Lubuski Urząd Wojewódzki po raz kolejny przystępuje do badania satysfakcji klientów.

Fragment szarej fasady budynku z napisem Lubuski Urząd Wojewódzki

Badanie ma postać anonimowej ankiety, którą będzie można wypełnić od 16 września 2022 roku. Jej celem jest uzyskanie informacji na temat zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług.

Zachęcamy wszystkich klientów Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego do udział w badaniu i wypełnieniu kwestionariusza dostępnego bezpośrednio u pracowników urzędu oraz u ankieterów. Uzupełnienie go zajmuje około 5 minut, a wyniki badania przedstawiane będą wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.

Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się w Punkcie Obsługi Urzędu i hali obsługi Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim (ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.), a także do urn ustawionych w Delegaturze Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Zielonej Górze (ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra).

Zebrane w trakcie badania dane posłużą m.in. do wprowadzania zmian, które pozwolą dostosować świadczone usługi do potrzeb i oczekiwań klientów urzędu.

{"register":{"columns":[]}}