Badanie satysfakcji klientów Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego

04.11.2024

Lubuski Urząd Wojewódzki po raz kolejny przystępuje do badania satysfakcji klientów. Badanie będzie prowadzone od 4 listopada 2024 r.

Fasada Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego

Celem badania jest uzyskanie informacji na temat zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, które pozwolą dostosować świadczone usługi do potrzeb i oczekiwań klientów Urzędu. Dodatkowo w tym roku będziemy także badać  dostępność LUW dla osób ze specjalnymi potrzebami.

 

Wypełnienie anonimowej ankiety zajmuje około 5 minut, a wyniki badania przedstawiane będą wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.

 

Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się w Punkcie Obsługi Urzędu i hali obsługi Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w budynku przy ul. Jagiellończyka 8, w siedzibie Wojewódzkiego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Jagiellończyka 4 (budynek Poczty Polskiej) oraz urn ustawionych w Delegaturze Urzędu w Zielonej Górze.

 

Zachęcamy wszystkich klientów Urzędu do udział w badaniu i wypełnieniu kwestionariusza dostępnego bezpośrednio u pracowników Urzędu oraz u ankieterów.

 

{"register":{"columns":[]}}