Badanie satysfakcji klientów Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
04.11.2024
Lubuski Urząd Wojewódzki po raz kolejny przystępuje do badania satysfakcji klientów. Badanie będzie prowadzone od 4 listopada 2024 r.
Celem badania jest uzyskanie informacji na temat zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, które pozwolą dostosować świadczone usługi do potrzeb i oczekiwań klientów Urzędu. Dodatkowo w tym roku będziemy także badać dostępność LUW dla osób ze specjalnymi potrzebami.
Wypełnienie anonimowej ankiety zajmuje około 5 minut, a wyniki badania przedstawiane będą wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.
Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się w Punkcie Obsługi Urzędu i hali obsługi Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w budynku przy ul. Jagiellończyka 8, w siedzibie Wojewódzkiego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Jagiellończyka 4 (budynek Poczty Polskiej) oraz urn ustawionych w Delegaturze Urzędu w Zielonej Górze.
Zachęcamy wszystkich klientów Urzędu do udział w badaniu i wypełnieniu kwestionariusza dostępnego bezpośrednio u pracowników Urzędu oraz u ankieterów.