W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Badanie satysfakcji klientów Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego

04.11.2024

Lubuski Urząd Wojewódzki po raz kolejny przystępuje do badania satysfakcji klientów. Badanie będzie prowadzone od 4 listopada 2024 r.

Fasada Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego

Celem badania jest uzyskanie informacji na temat zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, które pozwolą dostosować świadczone usługi do potrzeb i oczekiwań klientów Urzędu. Dodatkowo w tym roku będziemy także badać  dostępność LUW dla osób ze specjalnymi potrzebami.

 

Wypełnienie anonimowej ankiety zajmuje około 5 minut, a wyniki badania przedstawiane będą wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.

 

Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się w Punkcie Obsługi Urzędu i hali obsługi Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w budynku przy ul. Jagiellończyka 8, w siedzibie Wojewódzkiego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Jagiellończyka 4 (budynek Poczty Polskiej) oraz urn ustawionych w Delegaturze Urzędu w Zielonej Górze.

 

Zachęcamy wszystkich klientów Urzędu do udział w badaniu i wypełnieniu kwestionariusza dostępnego bezpośrednio u pracowników Urzędu oraz u ankieterów.

 

{"register":{"columns":[]}}