W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych

W związku rejestracją rozmów telefonicznych kierowanych do:

  1. Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Rzeszowie (CPR) – nr tel. 112,
  2. Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rzeszowie (WCZK) – nr tel. 17 867-12-38, 17 867-18-64,
  3. Oddziału Obsługi Cudzoziemców w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców (Oddział Obsługi Cudzoziemców) – nr tel. 17 867-13-28, 17 867-10-48, 17 867-10-49, 17 867-10-51, 17 867-10-86,

informujemy, że:

  1. administratorem danych zarejestrowanych w systemie archiwizacji rozmów telefonicznych jest Wojewoda Podkarpacki z siedzibą w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów;
  2. rejestracja rozmów telefonicznych prowadzona jest w celu:
  1. utrwalania i potwierdzania sytuacji dotyczących obsługi przez służby Wojewody Podkarpackiego zgłoszeń o wystąpieniu zdarzenia lub zagrożenia na podstawie art. 6 i 8 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego lub art. 16, ust. 2 pkt 6 ustawy z 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, w związku z art. 6 ust 1 lit c. RODO (wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów prawa) oraz art. 9 ust. 2 lit. c RODO (ochrona żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą) – kontakt z CPR i WCZK;
  2. zapewnienia jakości obsługi klientów oraz zabezpieczenia interesu prawnego administratora danych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub dochodzenia roszczeń i zabezpieczenia materiału dowodowego, na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO – kontakt z Oddziałem Obsługi Cudzoziemców;
  1. zarejestrowane nagrania przechowywane są przez okres nieprzekraczający:
  1. 3 lat od momentu zarejestrowania rozmowy (dotyczy rozmów w CPR i WCZK),
  2. 14 dni od momentu zarejestrowania rozmowy (dotyczy rozmów w Oddziale Obsługi Cudzoziemców);
  1. nagrania z systemów archiwizacji nagrań mogą zostać ujawnione podmiotom, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym podmiotom kontrolującym działalność Wojewody Podkarpackiego oraz Policji, Prokuraturze, sądom;
  2. osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo:
  • dostępu do danych (nagrań rozmów telefonicznych) na podstawie art. 15 RODO,
  • żądania usunięcia danych (nagrań rozmów telefonicznych) z jej udziałem na zasadach określonych w art. 17 RODO,
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO;
  • cofnięcia wyrażonej zgody, jeśli przetwarzanie odbywa się na tej podstawie, na zasadach określonych w art. 7 ust. 3 RODO;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) – na podstawie art. 77 RODO.
  1. w trakcie przetwarzania Pani/Pana danych w systemie archiwizacji nagrań rozmów telefonicznych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych sprawach ani do profilowania osób, których dane są przetwarzane;
  2. dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.09.2020 15:56 Katarzyna Machowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Damian Kołcz, Inspektor Ochrony Danych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych 5.0 12.10.2020 13:23 Katarzyna Machowska
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych 4.0 12.10.2020 12:08 Katarzyna Machowska
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych 3.0 12.10.2020 12:03 Katarzyna Machowska
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych 2.0 12.10.2020 12:01 Katarzyna Machowska
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach rejestracji rozmów telefonicznych 1.0 22.09.2020 15:56 Katarzyna Machowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}