Sposoby komunikowania się z urzędem
Doręczanie dokumentów odbywa się:
-
w formie papierowej:
-
pocztą na adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów,
-
osobiście, poprzez złożenie dokumentów w kancelarii Urzędu (pokój 27),
-
-
elektronicznie – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180):
-
osobiście, na elektronicznych nośnikach danych w godzinach pracy Urzędu, w kancelarii Urzędu (pokój 27), klientowi wystawione zostanie urzędowe poświadczenie przedłożenia w postaci papierowej,
-
za pośrednictwem e-Doręczeń Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego, na adres: AE:PL-32880-81335-UUEVC-18,
-
za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego na platformie ePUAP (w celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP), na adres: /PUWRzeszow/SkrytkaESP lub /PUWRzeszow/skrytka,
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: kancelaria@rzeszow.uw.gov.pl .
-
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do PUW:
-
dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
-
formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism: (*.doc, *.docx, *.gif, *.jpg (jpeg), *.ods, *.odt, *.pdf, *.png, *.rtf, *.svg, *.tif (tiff), *.txt, *.xls, *.xlsx, *.xml),
-
wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB,
-
dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających łącznie ww. wymagań – nie będą one wprowadzone do funkcjonującego w PUW systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (eDok) i nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
- Pierwsza publikacja:
- 22.09.2020 16:02 Katarzyna Machowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Antoni Dral, Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sposoby komunikowania się z urzędem | 3.0 | 07.01.2025 10:39 Katarzyna Nalepa |
Sposoby komunikowania się z urzędem | 2.0 | 07.01.2025 10:38 Katarzyna Nalepa |
Sposoby komunikowania się z urzędem | 1.0 | 22.09.2020 16:02 Katarzyna Machowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP