W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sposoby komunikowania się z urzędem

Doręczanie dokumentów odbywa się:

  • w formie papierowej:
    • pocztą na adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów,
    • osobiście, poprzez złożenie dokumentów w kancelarii Urzędu (pokój 27),
  • elektronicznie – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180):
    • osobiście, na elektronicznych nośnikach danych w godzinach pracy Urzędu, w kancelarii Urzędu (pokój 27), klientowi wystawione zostanie urzędowe poświadczenie przedłożenia w postaci papierowej,
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: kancelaria@rzeszow.uw.gov.pl,
    • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego na platformie ePUAP (w celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP).

Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /PUWRzeszow/SkrytkaESP lub /PUWRzeszow/skrytka

 Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do PUW:

  • dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
  • formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism: (*.doc, *.docx, *.gif, *.jpg (jpeg), *.ods, *.odt, *.pdf, *.png, *.rtf, *.svg, *.tif (tiff), *.txt, *.xls, *.xlsx, *.xml),
  • wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB,
  • dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.

W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających łącznie ww. wymagań – nie będą one wprowadzone do funkcjonującego w PUW systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (eDok) i nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.09.2020 16:02 Katarzyna Machowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Roman Michalczak, Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sposoby komunikowania się z urzędem 1.0 22.09.2020 16:02 Katarzyna Machowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}