Komunikat dla klientów Urzędu
02.11.2020
Informacja dotycząca obsługi klientów Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie.
Informujemy i przypominamy, że w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów, jak i pracowników Urzędu, w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie oraz jego delegaturach, bezpośrednia obsługa klientów we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności odbywa się z zachowaniem obowiązujących reżimów i wymogów sanitarnych.
Wizyta klientów w Urzędzie jest możliwa po wcześniejszym zgłoszeniu w systemie internetowej rejestracji do kolejki, bądź telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu wizyty.
Klientów załatwiających sprawy w Urzędzie prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o przełożenie wizyty na inny termin.
Klienci przebywający na terenie budynków PUW są zobowiązani do:
- zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu (dozowniki z płynami dostępne są przy wejściach)
- zachowania dystansu społecznego co najmniej 1,5m.
W celu zwiększenia Państwa bezpieczeństwa, uniknięcia kolejek oraz ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu, prosimy o przybycie do Urzędu około 10 minut przed umówioną godziną wizyty.
Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy klientów PUW w Rzeszowie do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie, korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e-mail, ePUAP, poczta tradycyjna.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się poniżej.
Dane kontaktowe: https://rzeszow.uw.gov.pl/aktualnosci/komunikat-dla-klientow-urzedu/