Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego do spraw obsługi prawnej Wojewody i Urzędu oraz nadzoru prawnego nad jednostkami samorządu terytorialnego, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Izby Rolniczej w Wydziale Prawnym i Nadzoru - zastępstwo (ogłoszenie nr 138388)
Ogłoszenie nr: 138388
Dyrektor Generalny
Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Radca Prawny
do spraw obsługi prawnej Wojewody i Urzędu oraz nadzoru prawnego nad jednostkami samorządu terytorialnego, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Izby Rolniczej w Wydziale Prawnym i Nadzoru (P/II/24)
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 10 czerwca 2024 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Urzędu
Miejsce składania dokumentów w formie papierowej:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
lub przez ePUAP na adres skrytki:
/PUWRzeszów/SkrytkaESP
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego do spraw obsługi prawnej Wojewody i Urzędu oraz nadzoru prawnego nad jednostkami samorządu terytorialnego, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Izby Rolniczej w Wydziale Prawnym i Nadzoru - zastępstwo (ogłoszenie nr 138388)138388_radca_prawny.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.05.2024 01:09 Paweł Sierżęga
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Cyran, Dyrektor Generalny Urzędu
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego do spraw obsługi prawnej Wojewody i Urzędu oraz nadzoru prawnego nad jednostkami samorządu terytorialnego, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Izby Rolniczej w Wydziale Prawnym i Nadzoru - zastępstwo (ogłoszenie nr 138388) | 1.0 | 30.05.2024 01:09 Paweł Sierżęga |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP