W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Punkt kontaktowy RODO

  1. „Punkt kontaktowy RODO” zlokalizowany jest w głównej siedzibie Urzędu (Rzeszów,
    Grunwaldzka 15) i funkcjonuje w godzinach pracy Urzędu.
  2. Do głównych zadań „Punktu kontaktowego RODO” należy:
  • udzielanie ustnych i pisemnych informacji klientom Urzędu w zakresie zagadnień dotyczących przetwarzania danych osobowych w Urzędzie,
  • koordynacja spraw i udzielanie informacji, na żądanie osób, których dane są przetwarzane, o szczegółach przetwarzania tych danych, w tym udzielanie dostępu do danych ich dotyczących w myśl art. 15 RODO,
  • koordynacja spraw związanych z załatwianiem wniosków składanych do Urzędu, przez osoby, których dane dotyczą w trybie art. 16-20 RODO;
  • przyjmowanie zgłoszeń o wystąpieniu naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie,
  • zawiadamianie osób, których dane dotyczą, o naruszeniu ochrony danych osobowych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.09.2020 15:56 Katarzyna Machowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Damian Kołcz, Inspektor Ochrony Danych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Punkt kontaktowy RODO 1.0 22.09.2020 15:56 Katarzyna Machowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}