W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rejestr nadania obywatelstwa polskiego

Miejsce prowadzenia rejestru:
Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw nadzoru nad rejestracją stanu cywilnego i ewidencją ludności oraz obywatelstwa

pokoje: 49, 50, 51
tel. 17 867 10 86
fax: 17 867 19 81
e-mail: o@rzeszow.uw.gov.pl

Sposób i zasady udostępniania rejestru:

Rejestr prowadzony jest w formie elektronicznej w ramach systemu informatycznego zawierającego dane o nabyciu i utracie obywatelstwa polskiego, którego administratorem jest minister właściwy do spraw wewnętrznych.

Na podstawie ustawy z dnia 2 kwietnia 2009 r. o obywatelstwie polskim,  dane z rejestru udostępniane są organom administracji publicznej, Policji, Straży Granicznej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, sądom, prokuraturze, Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej w zakresie niezbędnym do realizacji ich ustawowych zadań. Dane lub informacje zawarte w rejestrze, mogą być udostępniane organom lub instytucjom innych państw, gdy zezwala na to umowa międzynarodowa, którą Rzeczpospolita Polska jest związana.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.02.2021 11:41 Katarzyna Machowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Irena Kozimala, Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rejestr nadania obywatelstwa polskiego 2.0 19.02.2021 13:16 Katarzyna Machowska
Rejestr nadania obywatelstwa polskiego 1.0 03.02.2021 11:41 Katarzyna Machowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}