Usługi świadczone dla klientów/ najważniejsze informacje
- sekretariat wydziału – piętro III / pok. 328
- paszporty:
- przyjmowanie wniosków paszportowych – parter / pok. 29 – 33
Krosno, ul. Bieszczadzka 1 – pok. 16 – 17
Przemyśl, ul. Mickiewicza 10 – pok. 1
Tarnobrzeg, ul. 1-go Maja 4a – pok. 4 i 5 - wydawanie paszportów (odbiór) – parter / pok. 44 – 45
Krosno, ul. Bieszczadzka 1- pok. 12
Przemyśl, ul. Mickiewicza 10 – pok. 2
Tarnobrzeg, ul. 1-go Maja 4a – pok. 3 i 4
- przyjmowanie wniosków paszportowych – parter / pok. 29 – 33
- wpis zaproszenia dla cudzoziemca do rejestru zaproszeń – parter / pok. 49 i 50
Krosno, ul. Bieszczadzka 1 – pok. 3
Przemyśl, ul. Mickiewicza 10 – pok. 8 i 9
Tarnobrzeg, ul. 1-go Maja 4a – pok. 612 - legalizacja pobytu cudzoziemców ( pobyt czasowy, pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego UE) – parter / pok. 46
- legalizacja pobytu obywateli UE i członków ich rodzin (zarejestrowanie pobytu, pobyt stały, karta pobytu czasowego członka rodziny obywatela UE, karta stałego pobytu członka rodziny obywatela UE) – parter / pok. 49 i 50
- wymiana/wydanie nowej karty pobytu, zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu, karty pobytu członka rodziny obywatela UE, dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu, karty stałego pobytu członka rodziny obywatela UE – parter/ pok. 49 i 50
- odbiór karty pobytu, karty pobytu członka rodziny obywatela UE, dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu, karty stałego pobytu członka rodziny obywatela UE – parter / pok. 51
- zatrudnienie cudzoziemców (zezwolenie na pracę, pobyt czasowy i praca) – parter / pok. 51a i 51b
- przedłużenie wizy – parter / pok. 49 i 50
- przedłużenie pobytu w ramach ruchu bezwizowego – parter / pok. 46
- uznanie, nabywanie, potwierdzanie obywatelstwa polskiego – piętro III / pok. 326
- unieważnianie aktów stanu cywilnego – piętro III / pok. 366
- wydanie zaświadczenia o figurowaniu w rejestrze kościelnych osób prawnych – piętro III / pok. 365 i 326
- prowadzenie postępowań w drugiej instancji z zakresu: rejestracji stanu cywilnego, dowodu osobistych, ewidencji ludności, zmiany imienia i nazwiska – piętro III / pok. 365, 366 i 330
- sprawy mniejszości narodowych i etnicznych - piętro III / pok. 365