Tytuł/stanowisko: kierownik w Oddziale ds. Inwestycji i Zarządzania, Biuro Logistyki
Nabór na stanowisko kierownika oddziału do spraw: zarządzania nieruchomościami w Biurze Logistyki, Oddział ds. Inwestycji i Zarządzania. Termin ważności ogłoszenia: 3 sierpnia 2024 r.
Wykształcenie:
Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
03-08-2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Decyzja kandydatki/kandydata o rezygnacji z objęcia stanowiskaInformacje o ofercie
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 140613 / 24.07.2024
Kierownik Oddziału do spraw: zarządzania nieruchomościami w Biurze Logistyki, Oddział ds. Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- organizuje oraz kieruje pracą pracowników oddziału
- sporządza i nadzoruje plan prac remontowo-budowlanych oraz plan inwestycji budowlanych, przygotowuje dokumentację techniczną niezbędną do udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych
- współpracuje i nadzoruje pracę wykonawców w zakresie niezbędnych usług
- weryfikuje dokumentację dot. zakupów towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby urzędu w zakresie zadań oddziału
- koordynuje prace z zakresu przyjmowania zgłoszeń o usterkach/awariach w zarządzanych budynkach
- bezpośrednio współpracuje z uczestnikami procesu inwestycyjnego
- uczestniczy oraz koordynuje prace komisji dokonującej przeglądów okresowych stanu technicznego nieruchomości oraz urządzeń i instalacji stanowiących ich wyposażenie
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskie
Gdańsk
Wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym w branży budowlanej lub związanym z zarządzaniem nieruchomościami
- Znajomość ustaw: Prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami – Rozdział 5, Prawo zamówień publicznych - Rozdział 5 oraz 6, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe techniczne
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
- Przeszkolenie z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych, zarządzania nieruchomościami
- Szczególne uprawnienia: uprawnienia budowlano wykonawcze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość językapolskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia oraz szczególnych uprawnień
Benefity
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
- Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: (58) 30 77 530, (58) 30 77 228
- Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 59/24". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP
Materiały
Ogłoszenie o naborze 59-24 BLOgłoszenie_o_naborze_59-24_BL.pdf 0.07MB Oświadczenie do celów naboru - SC
SŁUŻBA_CYWILNA_-_oświadczenie_do_celów_naboru(1).docx 0.03MB Oświadczenie lustracyjne
oświadczenie_lustracyjne_dla_osób_urodzonych_przed_1_sierpnia_1972_r.docx 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 24.07.2024 07:55 Katarzyna Łysiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorkiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór nr 140613 (59/24) - kierownik w Oddziale ds. Inwestycji i Zarządzania, Biuro Logistyki | 3.0 | 24.09.2024 13:00 Katarzyna Łysiak |
Nabór nr 140613 (59/24) - kierownik w Oddziale ds. Inwestycji i Zarządzania, Biuro Logistyki | 2.0 | 06.09.2024 12:50 Katarzyna Łysiak |
Nabór nr 140613 (59/24) - kierownik w Oddziale ds. Inwestycji i Zarządzania, Biuro Logistyki | 1.0 | 24.07.2024 07:55 Katarzyna Łysiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP