Skargi i wnioski w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim
Skargi i wnioski w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim
PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE SKARG OBYWATELI
- Rodzaj sprawy: rozpatrywanie skarg na rady gminy, powiatu, sejmik województwa z wyłączeniem spraw finansowych. Rozpatrywanie skarg na organy wykonawcze jednostek samorządu terytorialnego oraz kierowników powiatowych służb, inspekcji, straży i innych jednostek organizacyjnych w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej lub innego organu administracji rządowej, organu przedsiębiorstwa państwowego lub innej państwowej jednostki organizacyjnej jako organ wyższego stopnia lub sprawujący bezpośredni nadzór.
PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW OBYWATELI
- Rodzaj sprawy: rozpatrywanie wniosków dotyczących w szczególności spraw ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Informacja
Wypełniając obowiązek określony w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) informuję, że podczas załatwiania skargi lub wniosku:
AdministratoremPani/Pana danych osobowych będzie Wojewoda Pomorski (dalej: Wojewoda). Może się Pani/Pan z nami skontaktować w następujący sposób:
· listownie na adres: ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk,
· przez e-mail: iod@gdansk.uw.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe uzyskane przez Wojewodęwykorzystujemy wyłącznie w następujących celach:
- wszczęcia oraz prowadzenia postępowania skargowego i wnioskowego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 227 i 241 Kodeks postępowania administracyjnego oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków)
Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt. 9 RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (m.in. Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym postępowaniem.
Wojewodaw ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego, czyli poza obszar EOG (obejmujący swym zasięgiem: Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przezokres realizacji zadań/spraw oraz prawnie ustalony okres archiwizacji.
Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
Może Pani/Pan złożyć do Wojewody wniosek dotyczący danych osobowych o:
- sprostowanie / poprawienie danych osobowych (art. 16 RODO);
- ograniczenie przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymanie operacji na danych osobowych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku (art. 18 RODO);
- dostęp do danych osobowych (o informację o przetwarzanych przez tut. organ danych oraz o kopię danych – art. 15 RODO).
Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
Dane osobowe podane przez Panią/Pana są wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożnością załatwienia sprawy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Wojewodę, w tym profilowaniu.
Analiza skarg i wniosków za lata 2007 - 2015
- Analiza skarg i wniosków za 2007 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2008 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2009 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2010 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2011 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2012 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2013 rok
- Analiza skarg i wniosków za 2014 rok
- Analiza skarg, wniosków i petycji za 2015 rok
- Analizy skarg, wniosków i petycji od 2016 roku - udostępnienie informacji na wniosek
Materiały
Analiza skarg i wniosków - 2007sprawozdanie_ze_skarg_i_wniosk_za_rok_2007.doc 0.07MB Analiza skarg i wniosków - 2008
analiza_skarg_i_wniosk_w_2008.pdf 1.70MB Analiza skarg i wniosków - 2009
analiza_skarg_i_wniosk_w_w_2009_r_puw.pdf 0.08MB Analiza skarg i wniosków - 2010
analiza_rozpatrywania_skarg_i_wniosk__2010.pdf 0.08MB Analiza skarg i wniosków - 2011
analiza_skarg_i_wniskow_za_2011_r_puw.pdf 0.09MB Analiza skarg i wniosków - 2012
analiza_skarg_i_wniosków_za_2012.pdf 0.63MB Analiza skarg i wniosków - 2013
analiza_skarg_i_wniosk_w_za_2013.pdf 0.71MB Analiza skarg i wniosków - 2014
analiza+skarg+i+wniosków+za+2014+.pdf 0.17MB Analiza skarg i wniosków - 2015
Analiza_skarg,_wniosków_i_petycji_2015_r.pdf 0.15MB