Tytuł/stanowisko: inspektor wojewódzki ds. planowania i organizacji ratownictwa medycznego oraz rozpatrywania skarg medycznych w Wydziale Państwowego Ratownictwa Medycznego, Oddział Ratownictwa Medycznego
Nabór na stanowisko inspektor wojewódzki ds. planowania i organizacji ratownictwa medycznego oraz rozpatrywania skarg medycznych w Wydziale Państwowego Ratownictwa Medycznego, Oddział Ratownictwa Medycznego. Termin ważności ogłoszenia: 24 września 2024 r.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Oferty kandydatek/kandydatów nie spełniły wymagań formalnychInformacje o ofercie
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk ul. Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 142655 / 14.09.2024
Inspektor Wojewódzki do spraw: planowania i organizacji ratownictwa medycznego oraz rozpatrywania skarg medycznych w Wydziale Państwowego Ratownictwa Medycznego, Oddział Ratownictwa Medycznego
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Przeprowadza kontrole dysponentów jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM) tj. szpitalnych oddziałów ratunkowych (SOR) oraz zespołów ratownictwa medycznego (ZRM), jednostek współpracujących z systemem PRM, podmiotów prowadzących kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy, kursy doskonalące ratowników i dyspozytorów medycznych
- Reaguje na zgłoszone nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu PRM w tym rozpatruje skargi wymagające analizy dokumentacji medycznej
- Opracowuje i aktualizuje wojewódzki plan działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, zbiera dane od dysponentów i innych podmiotów
- Realizuje zadania związane z: wydawaniem zaleceń dysponentom jednostek systemu, działaniami organizacyjnymi zmierzającymi do zapewnienia odpowiednich parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia dla ZRM, ustalaniem liczby i rozmieszczenia na obszarze województwa zespołów ratownictwa medycznego, określaniem liczby i rozmieszczenia SOR funkcjonujących w województwie
- Analizuje dane dot. zespołów ratownictwa medycznego oraz realizuje działania zmierzające do zapewnienia odpowiednich parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia dla ZRM oraz usprawnienia funkcjonowania ZRM.
- Nadzoruje działanie aplikacji InfoMed służącej do wymiany informacji pomiędzy wojewódzkim koordynatorem ratownictwa medycznego, dyspozytorami medycznymi oraz szpitalami w województwie
- Realizuje zadania w zakresie określenia liczby i rozmieszczenia SOR funkcjonujących w województwie
- Prowadzi w systemie teleinformatycznym ewidencję: szpitalnych oddziałów ratunkowych, centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Szczególne uprawnienia: zawód medyczny
- Znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o działalności leczniczej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość rozporządzeń Ministra Zdrowia: w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego, w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania kontroli podmiotów leczniczych
- Znajomość arkusza kalkulacyjnego excel
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie z obszaru ratownictwa medycznego
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie zawodu medycznego
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.
Benefity
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: (58) 30 77 530 , (58) 30 77 141
- Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 84/24". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP
Materiały
Ogłoszenie o naborze 84-24 PRMOgłoszenie_o_naborze_84-24_PRM.pdf 0.06MB Oświadczenie do celów naboru - SC
SŁUŻBA_CYWILNA_-_oświadczenie_do_celów_naboru(1).docx 0.03MB Oświadczenie lustracyjne
oświadczenie_lustracyjne_dla_osób_urodzonych_przed_1_sierpnia_1972_r.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.09.2024 00:09 Katarzyna Łysiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór nr 142655 (84/24) - inspektor wojewódzki, Oddział Ratownictwa Medycznego, Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego | 2.0 | 01.10.2024 11:04 Katarzyna Wett |
Nabór nr 142655 (84/24) - inspektor wojewódzki, Oddział Ratownictwa Medycznego, Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego | 1.0 | 14.09.2024 00:09 Katarzyna Łysiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP