Tytuł/stanowisko: Inspektor Wojewódzki do spraw: nadzoru, planowania i organizacji ratownictwa medycznego Oddział Ratownictwa Medycznego, Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego
Nabór na stanowisko inspektora wojewódzkiego do spraw: nadzoru, planowania i organizacji ratownictwa medycznego w Oddziale Ratownictwa Medycznego, Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego. Termin ważności ogłoszenia: 9 grudnia 2024 r.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataKazimierz Łaska, Gniew
Informacje o ofercie
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 145494 / 28.11.2024
Inspektor Wojewódzki do spraw: nadzoru, planowania i organizacji ratownictwa medycznego w Wydziale Państwowego
Ratownictwa Medycznego, Oddział Ratownictwa Medycznego
#administracja publiczna #zdrowie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy Gdańsk Okopowa 21/27
Ważne do 9 grudnia 2024 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: około 6500,00 zł brutto
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Przeprowadza kontrole dysponentów jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM) tj. szpitalnych oddziałów ratunkowych (SOR) oraz zespołów ratownictwa medycznego (ZRM), jednostek współpracujących z systemem PRM, podmiotów prowadzących kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy
- Opracowuje i aktualizuje wojewódzki plan działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, zbiera dane od dysponentów i innych podmiotów
- Analizuje i realizuje bieżące zagadnienia w zakresie nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu PRM, w tym rozpatruje skargi w celu ich wyjaśnienia i zapewnienia właściwego działania systemu oraz wykorzystywania ZRM
- Realizuje zadania związane z analizą danych i wydawaniem zaleceń dysponentom jednostek systemu, działaniami organizacyjnymi zmierzającymi do zapewnienia odpowiednich parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia dla ZRM, ustalaniem liczby i rozmieszczenia na obszarze województwa zespołów ratownictwa medycznego, określaniem liczby i rozmieszczenia SOR funkcjonujących w województwie
- Prowadzi w systemie teleinformatycznym ewidencję szpitalnych oddziałów ratunkowych, centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego oraz prowadzi rejestr jednostek współpracujących z systemem, w tym wydaje decyzje administracyjne w zakresie wpisywania jednostek do rejestru
- Nadaje uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP), w tym zatwierdza program kursu KPP
- Ustala harmonogram funkcjonowania jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego, w warunkach zwiększonej gotowości do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej na rzecz osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego
- Przygotowuje decyzje administracyjne nakładające na podmioty wykonujące działalność leczniczą obowiązek pozostawania w stanie podwyższonej gotowości
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o działalności leczniczej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość rozporządzeń Ministra Zdrowia: w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego, w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania kontroli podmiotów leczniczych
- Znajomość arkusza kalkulacyjnego excel
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organówbezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe w obszarze ratownictwa medycznego
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.
Benefity
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
- Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: (58) 30 77 530, (58) 30 77 141
- Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 114/24". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP
Materiały
Ogłoszenie_o_naborze_114-24_PRMOgłoszenie_o_naborze_114-24_PRM.pdf 0.06MB oświadczenie do celów naboru SC
SŁUŻBA_CYWILNA_-_oświadczenie_do_celów_naboru(1).docx 0.03MB oświadczenie
Oświadczenie_lustracyjne_dla_osób_urodzonych_przed_1_sierpnia_1972_r.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.11.2024 00:08 Monika Giedrojć
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór nr 145494 (114/24) Inspektor Wojewódzki do spraw: nadzoru, planowania i organizacji ratownictwa medycznego, Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego | 2.0 | 13.01.2025 14:22 Katarzyna Wett |
Nabór nr 145494 (114/24) Inspektor Wojewódzki do spraw: nadzoru, planowania i organizacji ratownictwa medycznego, Wydział Państwowego Ratownictwa Medycznego | 1.0 | 28.11.2024 00:08 Monika Giedrojć |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP