Tytuł/stanowisko: dyrektor Biura Logistyki
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku 80-810 Gdańsk ul. Okopowa 21/27 Dyrektor Biura Logistyki #administracja publiczna
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Nabór na stanowisko dyrektora Biura Logistyki. Termin ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2024 r.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- organizuje i nadzoruje pracę Biura Logistyki (w skład biura wchodzą oddziały: informatyzacji, inwestycji i zarządzania nieruchomościami, logistyki i zamówień publicznych, transportu, archiwum, kancelarii oraz samodzielne stanowisko ds. przejść granicznych)
- współpracuje przy tworzeniu i zmianach planu finansowego oraz planu wydatków
- dysponuje środkami budżetowymi (zaciąga zobowiązania, podpisuje umowy z dostawcami usług, akceptuje wydatki do realizacji)
- nadzoruje proces informatyzacji urzędu, administrowanie serwerami oraz obsługę systemów informatycznych
- nadzoruje gospodarowanie nieruchomościami oraz inwestycjami remontowo-budowlanymi
- nadzoruje prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na potrzeby urzędu
- nadzoruje przygotowanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie rejestru umów
- nadzoruje sprawy utrzymania i finansowania lotniczych i morskich przejść granicznych
- nadzoruje zabezpieczenie środków transportu oraz właściwą eksploatację pojazdów służbowych
- nadzoruje zarządzanie dokumentacją (korespondencją zwykłą, specjalną oraz systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
- nadzoruje przechowywanie, udostępnianie, brakowanie oraz przekazywanie do archiwum państwowego materiałów archiwalnych
- nadzoruje inwentaryzację składników majątku urzędu
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej rok na stanowisku kierowniczym lub 2 lata na stanowisku samodzielnym w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o zasadach zarządzania mieniem państwowym (rozdział
1 Przepisy ogólne), o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie granicy państwowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- obywatelstwo polskie
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, ekonomia lub administracja
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania finansami publicznymi lub zamówień publicznych
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie udzielania zamówień publicznych lub zarządzania finansami publicznymi
Wymagane dokumenty
- cv i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy
- oświadczenia:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- o korzystaniu z pełni praw publicznych
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa
z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972r.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia/stażu pracy
- w przypadku dostarczenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.
Benefity
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- stojaki na rowery na terenie urzędu
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz wypoczynku dzieci pracowników
- dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
- dofinansowanie do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: (58) 30 77 228, 30 77 141, 30 77 530.
- Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 52/24". Decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Oferty nadesłane albo złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP
Materiały
Ogłoszenie o naborze 52-24 BLOgłoszenie_o_naborze_dyrektor_BL.pdf 0.22MB Oświadczenie do celów naboru
SŁUŻBA_CYWILNA_-_oświadczenie_do_celów_naboru_stanowisko_wyższe.pdf 0.12MB Oświadczenie lustracyjne
Oświadczenie_lustracyjne_dla_osób_urodzonych_przed_1_sierpnia_1972_r_.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.06.2024 15:12 Katarzyna Łysiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór nr 52/24 - dyrektor Biura Logistyki | 3.0 | 18.07.2024 09:00 Katarzyna Wett |
Nabór nr 52/24 - dyrektor Biura Logistyki | 2.0 | 20.06.2024 15:13 Katarzyna Łysiak |
Nabór nr 52/24 - dyrektor Biura Logistyki | 1.0 | 20.06.2024 15:12 Katarzyna Łysiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP