Trasy pieszych pielgrzymek
Rodzaj sprawy: Pisemne uzgodnienia trasy między innymi z urzędami miast i gmin, Policją i Zarządcami Dróg
Podstawa prawna: Art. 16 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP
Wymagane dokumenty: wniosek o uzgodnienie trasy pielgrzymki wraz ze szczegółową trasą przejścia pielgrzymki w tym:
- data pielgrzymki (godziny wejścia do poszczególnych miejscowości)
- przewidywana liczba uczestników oraz pojazdów mechanicznych
- zabezpieczenie pielgrzymki (osoby odpowiedzialne)
- koordynator pielgrzymki (dane kontaktowe)
Opłaty: bez opłat
Termin załatwienia sprawy: podmiot wnioskujący jest zobowiązany do przedłożenia informacji o planowanej trasie pielgrzymki nie później niż w terminie 40 dni od daty planowanego przejścia pielgrzymki, gdy pielgrzymka odbywa się na terenie województwa pomorskiego, lub w terminie 60 dni, gdy pielgrzymka odbywa się na terenie co najmniej 2 województw.
Odwołania: -
Miejsce załatwienia sprawy: wszelkie dokumenty i wnioski należy składać w Kancelarii Ogólnej pok. 24 (wejście A od. ul. Okopowej) lub w sekretariacie Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców PUW przy ul. Okopowej, pokój 82 /I piętro/.
Informacje w prowadzonych sprawach uzyskać można bezpośrednio u osoby prowadzącej sprawę lub telefonicznie (nr tel. 58 30 77 219), w godzinach pracy urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45 do 15.45.