Wykonanie prac remontowych
Zapraszamy na złożenie oferty zakupu usługi wykonania robót budowlanych mających na celu odnowienie pomieszczeń polegających na malowaniu ścian, renowacji parkietu, wymiany oświetlenia oraz wyciszenia pomieszczeń poprzez wykonanie zabudowy ściany z karton gipsu i ułożenie wełny na suficie podwieszanym w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych w Lublinie.
-
Zamawiający.
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie,
ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin
NIP: 712 193 54 43, Regon: 000053930
-
Tryb i rodzaj udzielanego zamówienia.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako analiza rynku o wartości zamówienia nie przekraczającej 130.000,00 zł netto bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych).
-
Opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria i warunki zakupu usługi:
W załączeniu OPZ robót oraz kosztorys.
-
Termin wykonania zamówienia.
Od dnia 22.11.2021 do 30.12.2021 r.
-
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
-
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: najniższa cena oferty brutto.
-
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną w budynku, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniach
od 15.11.2021 do 16.11.2021 w godzinach 8.00 – 14.00.
Każdy z wykonawców winien zgłosić telefonicznie lub emailem zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej na min. 2 godziny przed wizją. -
Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego: WIJHARS ul. Nowy Świat 3, 20-418 LUBLIN, nr pokoju 105 – sekretariat , przesłać faksem na nr (81) 532 23 59 lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@wijhars.pl , do dnia 18.11.2021 r.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
-
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest: Ireneusz Chudzik - tel. 81 532 06 15, 532 087 935 w godzinach od 8:00 - 14:00, e-mail: ichudzik@wijhars.lublin.pl
-
Załączniki:
-
OPZ
-
Kosztorys ofertowy
-
Formularz ofertowy
-
Wzór Umowy
-
Klauzula informacyjna
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) w procedurze zapytania ofertowego. na „Wykonanie prac remontowych”
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych w Lublinie informuje, że w postępowaniu wzięły udział następujące firmy:
Budop Sp z o.o.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo – Handlowe Atut
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe PIKREM
Forant Sp z o.o.
Oferta Budop Sp z o.o. została uznana za spełniającą wszystkie wymagania określone w treści ogłoszenia i przyjęta przez Zamawiającego.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Materiały
Zapytanie o ofertę cenową zakupu usługiZapytanie_o_ofertę_cenową_zakupu_usługi.pdf 0.65MB Załącznik nr 1 - OPZ
Załącznik_nr_1_-_OPZ.pdf 0.21MB Załacznik nr 2 - Kosztorys ofertowy
Załacznik_nr_2_-_Kosztorys_ofertowy.xlsx 0.01MB Załącznik nr 3_ Formularz ofertowy
Załącznik_nr_3_-_Formularz_ofertowy.pdf 0.13MB Załącznik nr 4 - Wzór Umowy
Załącznik_nr_4_-_Wzór_Umowy.pdf 0.18MB Klauzula informacyjna
Klauzula_informacyjna.pdf 0.13MB