W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Usługa dla osób mających trudności w komunikowaniu się

Realizując zapisy Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) uprzejmie informujemy, że Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Opolu zapewnia osobom mającym trudności w  komunikowaniu się korzystanie:

  • z pomocy osoby „przybranej” w kontaktach z Urzędem,
  • z pomocy wybranego tłumacza: polskiego języka migowego (PJM), systemu języka migowego (SJM) i  sposobu komunikowania się osób głuchoniemych (SKOGN).

Aby skorzystać z usług Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Opolu, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się (świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN lub środków wspierających komunikowanie się), należy co najmniej na 4 dni robocze przed tym zdarzeniem wypełnić formularz kontaktowy lub pobrać jego wersję elektroniczną i po wypełnieniu wybrać jedną z poniższych opcji:

  • przesłać pocztą tradycyjną na adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, ul. Wrocławska 170, 45-835 Opole
  • przesłać pocztą elektroniczną: wiopole@ijhars.gov.pl
  • przesłać faksem pod numer 77 4543118
  • złożyć wniosek poprzez elektroniczną skrzynkę ePUAP

   Adres skrytki ePUAP: /43l1c2aobi/SkrytkaESP   

  • zgłosić telefonicznie pod nr 77 4543118, za pośrednictwem osoby przybranej, potrzebę spotkania
  • złożyć wniosek osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych w Opolu, ul. Wrocławska 170, 45-835 Opole

W przypadku, gdy wnioskowana sprawa nie leży w kompetencjach Opolskiego Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, wniosek zostanie niezwłocznie przesłany do właściwego organu, o czym powiadomi wnioskodawcę.

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, tut. Urząd zawiadomi wnioskodawcę o tym fakcie, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji określonych w ustawie uprawnień.

Poniżej dokumenty udostępniane przez Urząd, niezbędne do wykonania usługi.

Materiały

Wzór zgłoszenia chęci skorzystania z usługi tłumacza pjm, sjm, skogn
wzor-zgloszenia-checi-skorzystania-z-uslugi-tlumacza-pjm-sjm-skogn​_v2.docx 0.02MB
Wyciąg z rejestru tłumaczy języka migowego - stan na 21.11.2017 r
wyciag-z-rejestru-tlumaczy-jezyka-migowego-bip-stan-na-21112017.doc 0.05MB
Ustawa z 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach porozumiewania się
ustawa-z-dnia-19-sierpnia-2011-r-o-jezyku-migowym-i-innych-srodkach-komunikowania-sie.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.11.2022 10:50 NORBERT RZEPCZYK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Rzepczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługa dla osób mających trudności w komunikowaniu się 2.0 14.12.2022 18:44 NORBERT RZEPCZYK
Usługa dla osób mających trudności w komunikowaniu się 1.0 24.11.2022 10:50 NORBERT RZEPCZYK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}