W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dział Administracyjny

Realizacja zadań w zakresie informatycznym i organizacyjno-prawnym

Kontakt e-mail: da-rzeszow@piorin.gov.pl
Kontakt telefoniczny: 17 85 00 376
17 85 00 378
17 85 00 380
17 85 00 390
17 85 48 267


Zadania Działu Administracyjnego

  1. Administrowanie mieniem stałym i ruchomym Wojewódzkiego Inspektoratu, w tym jego oddziałów,
  2. Prawidłowe zabezpieczenie obiektów i majątku Wojewódzkiego Inspektoratu przed kradzieżą, pożarem i innymi klęskami oraz zapewnienie właściwej eksploatacji maszyn, urządzeń i  środków transportu
  3. Zapewnienie porządku i czystości na terenie Wojewódzkiego Inspektoratu
  4. Prowadzenie spraw Wojewódzkiego Inspektoratu w zakresie:
    - prawnych tytułów własności,
    zamówień publicznych,
    zamówień pieczęci urzędowych, druków podlegających ścisłemu zarachowaniu i innych druków,
  5. Zaopatrywania Wojewódzkiego Inspektoratu w niezbędne środki do działalności i ich rozdział pomiędzy komórki organizacyjne,
  6. Obsługa konferencji i narad organizowanych przez Wojewódzki Inspektorat, opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i kapitalnych remontów,  organizowanie i zabezpieczenie ich realizacji oraz nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontami,
  7. Opracowywanie projektów umów z wykonawcami i dostawcami,
  8. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków zgłaszanych do Wojewódzkiego Inspektoratu,
  9. Prowadzenie rejestrów:
    - aktów prawnych Wojewody,
    - zarządzeń Wojewódzkiego Inspektora,
    - upoważnień Wojewódzkiego Inspektora,
  10. Prowadzenie książki kontroli Wojewódzkiego Inspektoratu,
  11. Prowadzenie spraw dotyczących kontroli wewnętrznej Wojewódzkiego Inspektoratu (opracowywanie zasad wewnętrznej kontroli, zbieranie harmonogramów wewnętrznej kontroli),
  12. Przesyłanie i ewidencjonowanie korespondencji i przesyłek,
  13. Prowadzenie spraw związanych z połączeniami telefonicznymi oraz ich rozliczeniami,
  14. Wykonywanie zadań z zakresu informacji publicznej,
  15. Prowadzenie spraw kancelaryjnych i archiwum zakładowego,
  16. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
  17. Prowadzenie zagadnień związanych z dysponowaniem środkami z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  18. Zapewnienie sprawnej i bezpiecznej obsługi w zakresie transportu samochodowego.

 

{"register":{"columns":[]}}