W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Procedura wpisu do rejestru przedsiębiorców

Wniosek o wpis do rejestru przedsiębiorców (formularz dostępny na stronie  „Formularze”) należy składać do wojewódzkiego inspektora ochrony roślin i nasiennictwa, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę podmiotu.
Wniosek o wpis do rejestru przedsiębiorców  zawiera:

  1. imię i nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę, siedzibę i adres,
  2. określenie miejsca uprawy, wytwarzania lub przechowywania roślin, produktów roślinnych lub przedmiotów,
  3. rodzaj i przedmiot prowadzonej działalności,
  4. imię i nazwisko osoby do kontaktów z wojewódzkim inspektorem,
  5. numer identyfikacji podatkowej (NIP).

Wojewódzki inspektor po sprawdzeniu informacji zawartych we wniosku dokonuje wpisu podmiotu do rejestru przedsiębiorców, nadając indywidualny numer, przypisany wyłącznie jednemu podmiotowi.

{"register":{"columns":[]}}