W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacje dotyczące nagrywania rozmów telefonicznych

INFORMACJE DOTYCZĄCE NAGRYWANIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH

Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opolski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska w Opolu z siedzibą w Opolu, ul. Nysy Łużyckiej 42.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Sebastiana Dalkowskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Opolu. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: rodo@opole.wios.gov.pl lub listownie na adres podany, jako adres siedziby firmy bądź poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu.

  3. Celem nagrywania rozmów telefonicznych jest podniesienie bezpieczeństwa oraz poprawa jakości obsługi interesantów.

  4. Rejestrowaniu w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Opolu podlegają wszystkie połączenia przychodzące na Całodobowy telefon alarmowy do zgłoszeń poważnych awarii lub istotnego zanieczyszczenia środowiska.

  5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda osoby dzwoniącej wyrażona poprzez kontynuację rozmowy. Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna ale niezbędna do uzyskania połączenia telefonicznego.  

  6. Dane osobowe przetwarzane są przy zastosowaniu środków technicznych umożliwiających rejestrację rozmów telefonicznych w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi telefonicznej realizowanej przez pracowników Urzędu oraz ograniczenia możliwości dopuszczenia naruszenia obowiązującego prawa lub norm współżycia społecznego przez osoby dokonujące i odbierające połączenia.

  7. Uzyskane nagrania są przechowywane na urządzeniu rejestrującym do 30 dni, po tym czasie ulegają usunięciu poprzez nadpisanie; z wyjątkiem sytuacji, w których nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Czas przechowywania uzależniony jest od ilości zdarzeń i pojemności dysku rejestratora.

  8. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

  9. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, nie będą też przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

  10. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Cofnięcie zgody możliwe jest w każdym momencie poprzez rozłączenie się i niekontynuowanie nawiązanej przez siebie rozmowy telefonicznej.

{"register":{"columns":[]}}