W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o wygaszenie decyzji

Wniosek o wygaszenie decyzji

Informacja dla jednostek organizacyjnych, które zamierzają zaprzestać prowadzić  działalność wymagającą zezwolenia w zakresie:

  • uruchamiania i stosowania aparatu (ów) rentgenowskiego (ich) do celów diagnostyki medycznej, radiologii zabiegowej, radioterapii powierzchniowej i radioterapii schorzeń nienowotworowych;
  • uruchamiania pracowni stosujących aparaty rentgenowskie  w ww. celach medycznych;
  • prowadzenia działalności związanej z narażeniem w celach medycznych, polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki/radiologii zabiegowej/diagnostyki związanej z podawaniem pacjentom produktów radiofarmaceutycznych.

 Wniosek o wygaszenie decyzji składa jednostka, dla której przez tutejszy organ zostało wydane ww. zezwolenie, w przypadku zaprzestania prowadzenia działalności/nieodwracalnego uszkodzenia aparatu/ wycofania aparatu ze stosowania z innego powodu/wymiany urządzenia radiologicznego na nowe/ innych przyczyn.

W sytuacji gdy podmiot leczniczy wystąpił o wydanie zezwolenia na uruchomienie i stosowanie nowego aparatu rentgenowskiego w pracowni rentgenowskiej, w miejsce użytkowanego poprzedniego, po jego demontażu, oraz po przeprowadzeniu kontroli odbiorowej potwierdzającej ten fakt, organ, który wydał zezwolenie może wygasić decyzję jako bezprzedmiotową.

Materiały

Wniosek o wygaszenie decyzji zezwalającej na uruchomienie pracowni rtg / stosowanie aparatu / zgody
11032024​_Wniosek​_o​_wygaszenie​_decyzji​_uruchomienie​_pracowni​_rtg​_stosowanie​_aparatu​_zgody​_wzór.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}