Wniosek o wygaszenie decyzji
Wniosek o wygaszenie decyzji
Informacja dla jednostek organizacyjnych, które zamierzają zaprzestać prowadzić działalność wymagającą zezwolenia w zakresie:
- uruchamiania i stosowania aparatu (ów) rentgenowskiego (ich) do celów diagnostyki medycznej, radiologii zabiegowej, radioterapii powierzchniowej i radioterapii schorzeń nienowotworowych;
- uruchamiania pracowni stosujących aparaty rentgenowskie w ww. celach medycznych;
- prowadzenia działalności związanej z narażeniem w celach medycznych, polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki/radiologii zabiegowej/diagnostyki związanej z podawaniem pacjentom produktów radiofarmaceutycznych.
Wniosek o wygaszenie decyzji składa jednostka, dla której przez tutejszy organ zostało wydane ww. zezwolenie, w przypadku zaprzestania prowadzenia działalności/nieodwracalnego uszkodzenia aparatu/ wycofania aparatu ze stosowania z innego powodu/wymiany urządzenia radiologicznego na nowe/ innych przyczyn.
W sytuacji gdy podmiot leczniczy wystąpił o wydanie zezwolenia na uruchomienie i stosowanie nowego aparatu rentgenowskiego w pracowni rentgenowskiej, w miejsce użytkowanego poprzedniego, po jego demontażu, oraz po przeprowadzeniu kontroli odbiorowej potwierdzającej ten fakt, organ, który wydał zezwolenie może wygasić decyzję jako bezprzedmiotową.
Materiały
Wniosek o wygaszenie decyzji zezwalającej na uruchomienie pracowni rtg / stosowanie aparatu / zgody11032024_Wniosek_o_wygaszenie_decyzji_uruchomienie_pracowni_rtg_stosowanie_aparatu_zgody_wzór.docx 0.02MB