W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informatyka (listopad 2020 r.)

Temat 5. Język logo – tworzenie gry „Wyścig żółwi”

Stworzę projekt, w którym wykorzystam bibliotekę Turtle. Poznam podstawowe operacje w języku Python takie jak pętle, funkcje oraz wyrażenia warunkowe.

  • Stwórz grę w bibliotece Python Turtle – wyścig żółwi.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj artykuł na analityk.edu.pl z opisem gry „Wyścig żółwi” (materiał dla zaawansowanych / zainteresowanych tematyką).

Typ materiału: Tekst

Temat 6. Biblioteka Python Turtle – obsługa zdarzeń

Dowiem się, jak obsługiwać zdarzenia w Python Turtle.

  • Przeczytaj artykuł na analityk.edu.pl o obsłudze zdarzeń w Python Turtle (materiał dla zaawansowanych / zainteresowanych tematyką).

Typ materiału: Tekst

  • Obejrzyj film na kanale analityk.edu.pl, w którym wyjaśniona jest obsługa zdarzeń (materiał dla zaawansowanych / zainteresowanych tematyką).

Typ materiału: Materiał multimedialny

 

{"register":{"columns":[]}}