Informatyka (listopad 2020 r.)
Temat 5. Język logo – tworzenie gry „Wyścig żółwi”
Stworzę projekt, w którym wykorzystam bibliotekę Turtle. Poznam podstawowe operacje w języku Python takie jak pętle, funkcje oraz wyrażenia warunkowe.
- Stwórz grę w bibliotece Python Turtle – wyścig żółwi.
Typ materiału: Materiał multimedialny
- Przeczytaj artykuł na analityk.edu.pl z opisem gry „Wyścig żółwi” (materiał dla zaawansowanych / zainteresowanych tematyką).
Temat 6. Biblioteka Python Turtle – obsługa zdarzeń
Dowiem się, jak obsługiwać zdarzenia w Python Turtle.
- Przeczytaj artykuł na analityk.edu.pl o obsłudze zdarzeń w Python Turtle (materiał dla zaawansowanych / zainteresowanych tematyką).
- Obejrzyj film na kanale analityk.edu.pl, w którym wyjaśniona jest obsługa zdarzeń (materiał dla zaawansowanych / zainteresowanych tematyką).