Informatyka (wrzesień 2020 r.)
Temat 1. Podstawy Scratch – utrwalenie wiadomości
Przypomnę sobie jak korzystać ze Scratch w przeglądarce internetowej. Utrwalę podstawy programowania w Scratch.
- Jeśli jeszcze nie masz konta na platformie scratch.mit.edu – dołącz do Scratch. Wykorzystaj poradnik zamieszczony przez Creative Club.
- Przeczytaj lekcję z Epodręcznika i wykonaj w Scratchu zawarte w lekcji ćwiczenia. Zwróć uwagę na scenariusz – bez niego napisanie dobrze działającego programu jest trudne.
Typ materiału: Lekcja z Epodręcznika
- Obejrzyj materiał z kanału ScratchSPWZ na YouTube.
Temat 2. Programowanie – wykorzystanie zmiennych
Dowiem się w jaki sposób wykorzystuje się zmienne.
- Obejrzyj materiał przygotowany przez Agnieszkę Chołuj.
Typ materiału: Materiał multimedialny
- Przeczytaj lekcję z Epodręcznika – tam również używane są zmienne.