W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Plan lekcji 1-5.06.2020

Poniedziałek, 1 czerwca
Wtorek, 2 czerwca
  1. Język polski 

Temat: Białe – czarne, dobre – złe, czyli świat przeciwieństw
Poszerzę wiedzę na temat synonimów i antonimów.

Środa, 3 czerwca
  1. Język angielski 

Temat: English idioms from ball sports: out of your league, up to par, get into the swing...
Obejrzę film i poćwiczę słuchanie ze zrozumieniem. Nauczę się zwrotów idiomatycznych z lekcji. Wyszukam dwa idiomy, które zawierają sformułowania związane ze sportem.

  1. Podstawy przedsiębiorczości 

Temat:. Instytucje rynkowe i pozarynkowe w otoczeniu przedsiębiorstwa.  
Dokonam charakterystyki otoczenia, w którym działa przedsiębiorstwo (materiał 1 - scenariusz zajęć nr 5.4, strona 328); dowiem się m. in.: dlaczego każda organizacja musi bezustannie obserwować trendy społeczne, prawne, ekonomiczne i technologiczne;  w jaki sposób możemy analizować makrootoczenie organizacji; co leżało u podstaw bankructwa Kodaka i wielkiego renesansu firmy Xerox; na czym polega model pięciu sił Portera  (materiał 2); co to jest  analiza PEST i PESTEL oraz na czym polega metoda delficka i metoda scenariuszowa (materiał 3).

Czwartek, 4 czerwca
  1. Język polski 

Temat: Co każdy powinien wiedzieć o poprawności językowej?
Uzyskam wiedzę na temat kultury języka.

Piątek, 5 czerwca
  1. Historia 

Temat: Eksterminacja ludności żydowskiej na ziemiach polskich podczas II wojny światowej z europejską perspektywą w tle
Poznam przyczyny, przebieg i konsekwencje Holokaustu.

  1. Podstawy przedsiębiorczości 

Zarządzanie przedsiębiorstwem. Projekt własnego przedsiębiorstwa.
Poznam cele działania przedsiębiorstwa oraz sposoby ich realizacji (materiał 1 - scenariusz  nr 5.6 str. 336); dowiem się, jak przygotować projekt własnego przedsiębiorstwa, czym jest analiza SWOT - jakie czynniki kryją się pod każdą z liter (materiał 2); czym jest wizja, misja i strategia przedsiębiorstwa - dlaczego każda firma powinna precyzyjnie je określać; jaka jest wizja, misja i strategia największych globalnych marek? (materiał 3).

{"register":{"columns":[]}}