Tydzień 4 – Powitanie jesieni
Dziecko poszerzy wiedzę przyrodniczą; będzie rozwijać zainteresowania światem przyrody oraz uwrażliwi się na jej piękno. Będzie się uczyć rozpoznawać i nazywać drzewa znajdujące się w najbliższym otoczeniu (np. klon, dąb, brzoza, kasztanowiec). Będzie wzbogacać czynne słownictwo, umiejętność obserwacji otoczenia i zmian zachodzących w przyrodzie. Będzie rozwijać umiejętności i sprawność grafomotoryczną, pisząc po śladzie oraz pozna lub utrwali samogłoskę „A, a”. Poćwiczy aktywne słuchanie dzięki udostępnionym słuchowiskom, bajkom i filmom. Rozwiąże proste zadania matematyczne, utrwali znajomość stosunków przestrzennych i wskazywania ich. Dzięki quizom i grom poćwiczy logiczne myślenie, spostrzegawczość i umiejętność przeliczania. Dziecko przeprowadzi wspólnie z rodzicem proste eksperymenty. Nauczy się lub posłucha kilku tematycznych piosenek o jesieni oraz pozna słownictwo w języku angielskim dotyczące warzyw i owoców. Będzie miało również możliwość stworzenia prac plastycznych i technicznych, samodzielnie i wspólnie z rodzicami.
Karty pracy
Poznaj litery
Posłuchaj, obejrzyj i opowiedz
Posłuchaj opowiadania
Poćwicz pisanie
Policz, oblicz, porównaj
Sprawdź swoją pamięć
Zagraj, pokoloruj
Rozwiąż quizy i zagadki
Ćwicz, graj i baw się
Zagraj w grę
Zrób to sam
Wykonaj prosty eksperyment!
Obejrzyj program telewizyjny
Śpiewaj z innymi
Poczytaj mi mamo
Zaproś rodziców do wspólnego działania
Inspiracje