Tytuł/stanowisko: Naczelnik Wydziału w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym
Ogłoszenie nr 141084 / 05.08.2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataTomasz Szostak, Borowa Góra
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Zakres obowiązków
- Koordynuje, nadzoruje oraz planuje i organizuje pracę Wydziału, a w szczególności: określa strukturę organizacyjną
- Wydziału poprzez wyodrębnianie stanowisk pracy, wytycza kierunki realizacji zadań, przydziela zadania podległym pracownikom i nadzoruje ich realizację, dba o rozwój pracowników
- Nadzoruje realizację zadań Zespołu ds. administracji i remontów, a w szczególności: obsługę administracyjno-techniczną Zakładu; prowadzenie gospodarki magazynowej; przygotowywanie wniosków zakupowych i opisów przedmiotów zamówienia; realizację umów i porozumień zawartych przez Zakład w zakresie dostaw, usług, inwestycji i remontów; realizację zakupów i zapewnienie ciągłości dostaw i usług na rzecz Zakładu i komisji lekarskich
- Nadzoruje realizację zadań Zespołu ds. planowania, rozliczeń i umów, a w szczególności: opracowywanie projektów planów finansowych, rocznych harmonogramów wydatków budżetowych, sprawozdań z realizacji wydatków bieżących i inwestycyjnych; potwierdzanie dostępności środków budżetowych zgodnie z planem zakupów; kontrolę merytoryczną dowodów księgowych; negocjowanie oraz realizację umów z SPZOZ; opracowywanie raportów, analiz i sprawozdań z obszaru działania Wydziału
- Nadzoruje realizację zadań Zespołu ds. transportu, a w szczególności obsługę transportową oraz zarządzanie flotą samochodową Zakładu
- Nadzoruje realizację zadań Zespołu ds. ewidencji i archiwum, a w szczególności ewidencjonowanie w systemie elektronicznym środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ich likwidację, a także przyjmowanie, ewidencję, wycofywanie i brakowanie dokumentacji przekazywanej do archiwum
- Nadzoruje realizację zadań Zespołu ds. organizacyjnych, a w szczególności: prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych budujących pozytywny wizerunek Zakładu oraz współpracę w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi i podmiotami zewnętrznymi; zarządzanie stroną internetową Zakładu; realizację zadań związanych z tłumaczeniami, organizacją spotkań oraz obsługą sekretariatów Dyrektora Zakładu i jego Zastępców
- Opiniuje projekty aktów prawnych oraz uczestniczy w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych aktów prawnych dotyczących obszaru działalności nadzorowanego Wydziału
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w komórce związanej z przygotowywaniem planów finansowych lub obsługą administracyjno-techniczną, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym
- Umiejętność kierowania zespołem, w tym motywowania pracowników i rozwiązywania konfliktów
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników
- Łatwość komunikacji, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i informacjami
- Asertywność oraz umiejętność przekonywania
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy – Kodeks cywilny
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państw lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe (lub studia podyplomowe) na kierunku: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, administracja lub finanse i rachunkowość
- Staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej
- Umiejętności negocjacyjne
- Znajomość ustawy - Prawo budowlane
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B2
- Kursy/szkolenia z zakresu przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Kursy/szkolenia z zakresu przepisów ustawy o finansach publicznych lub ustawy o rachunkowości
- Kursy/szkolenia z zakresu przepisów ustawy – Kodeks cywilny
- Kursy/szkolenia z zakresu przepisów ustawy - Prawo budowlane
- Kursy/szkolenia z zakresu zarządzania i kierowania zespołem
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających znajomość języka angielskiego lub niemieckiego oraz ukończenie kursów i szkoleń wymienionych w wymaganiach dodatkowych
Aplikuj do: 23 sierpnia 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 141084 / 05.08.2024.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141084" na adres: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 725 60 74, 47 725 60 52
lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2024
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Benefity
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Nagrody jubileuszowe
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
- Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
- Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu nie ma wyznaczonego i oznakowanego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:
- praca biurowa;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- miejsce pracy znajduje się na VI piętrze.
Dodatkowe informacje
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- I etap - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna.
- W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia testu wiedzy.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.
- Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są:
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
- Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,
- sprostowania lub usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,
- wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:
- w formie pisemnej na adres Administratora,
- za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
- elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
- Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Wydział Kadr
- Telefon: 477256047
- e-mail: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Adres: ul. Pawińskiego 17/21, Warszawa
Materiały
Ogłoszenienaczelnik-wydzialu141084.pdf 0.06MB Wynik naboru
Wynik_naboru_141084.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.08.2024 07:07 Patrycja Styperek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Naczelnik Wydziału w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym | 3.0 | 19.09.2024 11:31 Patrycja Styperek |
Naczelnik Wydziału w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym | 2.0 | 05.08.2024 10:35 Patrycja Styperek |
Naczelnik Wydziału w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym | 1.0 | 05.08.2024 07:07 Patrycja Styperek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP