Tytuł/stanowisko: Asystent ds. ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Świadczeń II
Ogłoszenie nr 143279 / 02.10.2024
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Analizuje i ocenia złożone wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania administracyjne, w celu ustalenia prawa do świadczeń z tytułu zaopatrzenia emerytalnego i ich wysokości
- Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń i korespondencji wydawanych w imieniu organu emerytalnego, w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
- Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych
- Udziela pełnych i poprawnych informacji i wyjaśnień klientom Zakładu z zakresu ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: śląskieWymagania
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (...) oraz ich rodzin
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
- Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"
- Odporność na stres
- Umiejętność współpracy
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 14 października 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 143279 / 02.10.2024.
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143279" na adres: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA; ul. Pawińskiego 17/21; 02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 725 60 74, 47 725 60 52 lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 14.10.2024
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Benefity
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Nagrody jubileuszowe
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
- Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
- Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Wejście do pomieszczeń użytkowanych na parterze przez Zespół Terenowy w Katowicach, znajduje się od ul. Lompy w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach. Do budynku przy ulicy Lompy 19 można dostać się przez bramy wjazdowe znajdujące się od strony ulicy Lompy oraz od strony ulicy Górnośląskiej. Wjazd jest możliwy po wcześniejszym
zgłoszeniu. Dodatkowo przy wjeździe od strony ulicy Lompy znajduje się płatny parking samochodowy. Naprzeciw wejścia głównego do budynku Komendy znajdują się oznaczone pionowo i poziomo dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością. Do ogólnodostępnej części budynku KWP w Katowicach (wejście główne) można dostać się
po schodach (szesnaście stopni). Po prawej stronie od wejścia znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach. Schody oznaczone są taśmą ostrzegawczą (krawędzie). Szklane drzwi wejściowe otwierane są automatycznie i oznaczone kolorystycznie. W ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń osobom niepełnosprawnym. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:
- praca biurowa;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
- Informujemy, że w Zakładzie obowiązuje Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administacji. E-mail udostępniony do dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: zgloszenia.wewnetrzne@zer.mswia.gov.pl
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- I etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- II etap: rozmowa kwalifikacyjna.
- W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia testu wiedzy.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.
- Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są:
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
- Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,
- sprostowania lub usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,
- wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:
- w formie pisemnej na adres Administratora,
- za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
- elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
- Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Wydział Kadr
- Telefon: 47 725 60 74
- e-mail: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Adres: ul. Pawińskiego 17/21, Warszawa
Materiały
OgłoszenieWSII_asystent_ds_ustalania_świadczeń,143279.pdf 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.10.2024 10:10 Patrycja Styperek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Asystent ds. ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Świadczeń II | 1.0 | 02.10.2024 10:10 Patrycja Styperek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP