W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy asystent ds. ewidencji i archiwum w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym

Ogłoszenie nr 143350 / 03.10.2024

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 14-10-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Piotr Fituch, Warszawa

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi ewidencję analityczną środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych wartości niematerialnych i prawnych oraz materiałów.
  • Wystawia i ewidencjonuje dokumenty dotyczące przyjęcia do użytkowania rzeczowych składników majątkowych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wystawia dokumenty dotyczące likwidacji rzeczowych składników majątkowych i wartości niematerialnych i prawnych.
  • Prowadzi ewidencję i archiwizuje dokumentację Zakładu, w tym akta emerytalno-rentowe oraz orzecznicze.
  • Wystawia dowody zmiany miejsca użytkowania środków trwałych i dowody zmiany miejsca użytkowania wyposażenia oraz na bieżąco uaktualnia dane ewidencyjne, w tym ewidencjonuje zgłoszenia przemieszczeń składników majątku.
  • Prowadzi sprawy związane z prawidłowym znakowaniem rzeczowego majątku.
  • Przyjmuje dokumentację spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Zakładu, jak również wycofuje dokumentację ze stanu archiwum w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej.
  • Przechowuje i zabezpiecza zgromadzoną dokumentację oraz inicjuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Pawińskiego 17/21, Warszawa

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze administracji
  • Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność współpracy z innymi pracownikami
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność analitycznego myślenia i zgłaszania konstruktywnych wniosków usprawniających pracę
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państw lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe administracja publiczna
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z ewidencją środków trwałych i/lub ewidencją zasobu archiwalnego
  • Znajomość aktów normatywnych w obszarze realizowanych zadań.
  • Umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi na piśmie.

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 14 października 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 143350 / 03.10.2024.
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143350" na adres: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 725 60 74, 47 725 60 52 lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w nabor

Benefity

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
  • Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy
Wejście główne na teren, na którym jest zlokalizowana siedziba Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, przy ul. Pawińskiego 17/21 w Warszawie, przez dyżurkę przy wejściu głównym. Budynek jest wyposażony w system kontroli dostępu (SKD) i posiada schody zewnętrzne, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz nie ma zamontowanego urządzenia do podnoszenia wózka dla osób niepełnosprawnych. Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA zajmuje pomieszczenia na kondygnacjach od piwnicy do pierwszej kondygnacji. Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Ciągi komunikacyjne w budynku nie posiadają przeszkód architektonicznych w
postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Budynek posiada toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych na poziomie parteru. W okolicy wejść do budynku oraz na parkingu wewnętrznym przed budynkiem nie ma wyznaczonych i oznakowanych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).

 

Warunki na stanowisku pracy:

  • praca biurowa oraz fizyczna;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • wyjazdy służbowe (na terenie kraju);
  • stres związany z prawidłową realizacją zadań (dokładność);
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • miejsce pracy znajduje się na parterze.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
  • Informujemy, że w Zakładzie obowiązuje Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administacji. E-mail udostępniony do dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: zgloszenia.wewnetrzne@zer.mswia.gov.pl

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • I etap - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
  • II etap - rozmowa kwalifikacyjna.
  • W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia testu wiedzy.

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.

  1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
  3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są:
    1. obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
      1.  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
      2. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
      3. ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych,
      4. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
    2. Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
  5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
  6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:
    1. żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,
    2. sprostowania lub usunięcia danych,
    3. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,
    4. wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
    5. wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:
      1. w formie pisemnej na adres Administratora,
      2. za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
      3. elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
  7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
WAO​_starszy-asystent,143350.pdf 0.06MB
Wynik naboru
Wynik​_naboru​_143350.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.10.2024 07:04 Patrycja Styperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy asystent ds. ewidencji i archiwum w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym 2.0 07.11.2024 10:45 Patrycja Styperek
Starszy asystent ds. ewidencji i archiwum w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym 1.0 03.10.2024 07:04 Patrycja Styperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}