W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kolejne Punkty Obsługi Klienta w Polsce

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA otworzył kolejne punkty na terenie Polski, w których wszyscy funkcjonariusze służb mundurowych oraz ich rodziny mogą zasięgać informacji z zakresu świadczeń emerytalno-rentowych przysługujących z zaopatrzenia emerytalnego oraz złożyć niezbędne dokumenty. Teraz po poradę i wskazówki można udać się
do stanowisk informacyjnych znajdujących się nie tylko w Warszawie, ale również w czterech innych jednostkach terenowych ZER MSWiA:

  • Punkt Obsługi Klienta w Radomiu, ul. Bolesława Limanowskiego 95, w godz. 8:00-14:00,
  • Punkt Obsługi Klienta w Białymstoku, ul. Henryka Sienkiewicza 65, w godz. 8:00-14:00,
  • Punkt Obsługi Klienta w Szczecinie, ul. Małopolska 47, w godz. 8:00-14:00
  • Punkt Obsługi Klienta w Katowicach, ul. Lompy 19, w godz. 8:00-14:00

Dodatkowo dla naszych klientów Zakład udostępnił specjalny numer telefonu: 22 602 88 88, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-15:30 oraz adres e-mail: klient@zer.mswia.gov.pl.

{"register":{"columns":[]}}