Tytuł/stanowisko: Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym
Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Wymiar etatu: pełny
Zakres obowiązków
- Sporządzanie list płac dla pracowników Zakładu, na podstawie umów o pracę i innych dokumentów wypłatowych oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
- Sporządzanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych raportów, zestawień naliczonych składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy.
- Sporządzanie miesięcznych zestawień naliczonych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, składek ZUS, uzgadnianie ich z ewidencją księgową.
- Rozliczanie należności na PFRON, naliczanie wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji i przekazywanie ich do PFRON.
- Prowadzenie rejestru list płac, kartotek wynagrodzeń, umów zlecenia i o dzieło, zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
- Prowadzenie księgowości Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Wystawianie pracownikom zaświadczeń o wynagrodzeniach.
- Sporządzanie informacji rocznych o zaliczkach na podatek dochodowy z tytułu osiągniętego dochodu przez pracowników oraz osoby fizyczne wykonujące umowy cywilno-prawne.
- Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Wymagania niezbędne
-
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość przepisów: Kodeksu pracy, o wynagrodzeniach członków korpusu służby cywilnej i pracowników urzędów państwowych, z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ordynacji podatkowej i podatku dochodowego od osób fizycznych;
- bardzo dobra znajomość kodeksu postępowania cywilnego i postępowania egzekucyjnego w administracji;
- bardzo dobra znajomość ustawy o funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych;
- bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie sporządzania sprawozdawczości budżetowej w zakresie wynagrodzeń i zatrudnienia;
- biegła znajomość programu „Płatnik”, excel, word;
- umiejętność analitycznego myślenia i swoboda komunikowania się w mowie i piśmie;
- 2 lata doświadczenia na stanowisku w rachubie płac lub stanowisku pokrewnym.
Wymagania pożądane
1 rok doświadczenia w rachubie płac w administracji
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1989 r. kandydat/ka nie pracował/a/ nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Nie dotyczy kandydatów/ek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer .
Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oświadczenia i dokumenty dodatkowe
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Warunki pracy
Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
- praca biurowa,
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
- praca związana z bezpośrednim badaniem lekarskim interesantów,
- praca związana z odpowiedzialnością,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- użytkowane sprzęty: przyrządy diagnostyczne stosowane w medycynie oraz komputer, drukarka, niszczarka.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.
- Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są:
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
- Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,
- sprostowania lub usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,
- wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:
- w formie pisemnej na adres Administratora,
- za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
- elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
- Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie ich na język polski przez tłumacza przysięgłego. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub pod numerem telefonu 047 725 60 47/ 047 725 60 52.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Wydział Kadr
- Telefon: 477256047
- e-mail: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Adres: ul. Pawińskiego 17/21, Warszawa
Materiały
OgłoszenieSpecjalista_Wydział_Finansowo-Księgowy_Ogłoszenie.docx 0.03MB Wynik naboru
Wynik_naboru_Specjalista_FK.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.08.2024 15:52 Patrycja Styperek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym | 2.0 | 03.10.2024 11:52 Patrycja Styperek |
Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym | 1.0 | 02.08.2024 15:52 Patrycja Styperek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP