Tytuł/stanowisko: Starszy specjalista ds. organizacyjnych w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym
Ogłoszenie nr 143655 / 10.10.2024
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataPatrycja Styperek, Warszawa
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi działania informacyjno-promocyjne Zakładu, w tym współpracuje z podmiotami z otoczenia zewnętrznego, tj. administracja publiczna, instytucje, organizacje i stowarzyszenia, w celu budowania pozytywnych relacji, kształtowania wizerunku Zakładu, a także upowszechniania wiedzy z zakresu zaopatrzenia emerytalnego
- Realizuje zadania związane z udziałem Zakładu w wydarzeniach organizowanych poza jednostkami Zakładu
- Zarządza stroną intranetową i internetową Zakładu w celu kreowania pozytywnego wizerunku Zakładu, w tym przygotowuje i redaguje materiały informacyjno-promocyjne związane z działalnością Zakładu
- Uczestniczy w kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania zakupowego i postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działania Wydziału, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych i obowiązującym w Zakładzie regulaminem udzielania zamówień publicznych
- Realizuje umowy na dostawy materiałów drukowanych, materiałów informacyjno-promocyjnych, kalendarzy, usług hotelarsko-gastronomicznych i konferencyjnych związanych z działalnością informacyjno-szkoleniową Zakładu oraz zakupy z obszaru działania Wydziału, w tym m.in. zakup artykułów spożywczych i materiałów zawierających logotyp Zakładu
- Obsługuje szkolenia/spotkania dla przedstawicieli jednostek organizacyjnych służb mundurowych i podmiotów zewnętrznych, z którymi Zakład nawiązał współpracę oraz dla pracowników Zakładu
- Opisuje pod względem marytorycznym faktury, faktury korygujące i rachunki w zakresie realizacji dostaw i usług w obszarze działania Wydziału, zgodnie z Instrukcją obiegu i kontroli dowodów księgowych w ZER MSWiA
- Monitoruje wydatki związane z udzielonymi zamówieniami oraz opracowuje dane niezbędne do sporządzania i aktualizacji planów wydatków, planów zakupów, planu zamówień i planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie wynikającym z zadań realizowanych przez zespół ds. organizacyjnych
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Wykształcenie: wyższe
- Staż pracy co najmniej 2 lata , w tym minimum rok pracy w obszarze informacyjno-promocyjnym
- Znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności MS Word i MS Excel
- Znajomość programów graficznych: Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, Canva
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Kreatywność
- Umiejętność argumentowania
- Innowacyjne myślenie
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państw lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w administracji
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji
- Umiejętnośći interpersonalne
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do: 21 października 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 143655 / 10.10.2024.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143655" na adres: Zakład Emerytalno- Rentowy MSWiA ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 725 60 74, 47 725 60 52 lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2024
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Benefity
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Nagrody jubileuszowe
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
- Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
- Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę
dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu nie ma wyznaczonego i oznakowanego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku
zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:
- praca biurowa;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- miejsce pracy znajduje się na VI piętrze.
Dodatkowe informacje
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
- Informujemy, że w ZER MSWiA obowiązuje Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administacji. E-mail udostępniony do dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: zgloszenia.wewnetrzne@zer.mswia.gov.pl
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- I etap - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna.
- W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia testu wiedzy.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.
- Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są:
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
- obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z:
- Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
- Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,
- sprostowania lub usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,
- wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
- wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:
- w formie pisemnej na adres Administratora,
- za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub
- elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
- Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Wydział Kadr
- Telefon: 47 725 60 74
- e-mail: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Adres: ul. Pawińskiego 17/21, Warszawa
Materiały
Ogłoszeniestarszy-specjalista143655.pdf 0.06MB Wynik naboru
Wynik_naboru_143655.pdf 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.10.2024 11:20 Patrycja Styperek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy specjalista ds. organizacyjnych w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym | 2.0 | 22.11.2024 11:07 Patrycja Styperek |
Starszy specjalista ds. organizacyjnych w Wydziale Administracyjno-Organizacyjnym | 1.0 | 10.10.2024 11:20 Patrycja Styperek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP