Tytuł/stanowisko: Kierownik Składnic Lasów Państwowych LP
Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko Kierownika Składnic Drewna LP
Informacje o ofercie
Tryb prowadzenia naboru:
Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia nr 19 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 22.08.2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie.
Adresaci naboru:
Rekrutacja skierowana jest do osób/kandydatów spełniających wymagania opisane w treści niniejszego ogłoszenia.
Zakres obowiązków
Ważniejsze zadania:
- wydawanie drewna na podstawie dokumentów przewidzianych właściwymi zarządzeniami i niedopuszczenie do wydania bez obowiązujących dowodów rozchodowych,
- sprawdzanie stanu zapasów drewna i innych materiałów będących na stanie składnicy drewna a niezbędnych dla prowadzenia właściwej gospodarki drewnem,
- nadzór nad właściwym zabezpieczaniem i konserwacją maszyn, urządzeń i narzędzi używanych przy pracach na składnicy drewna,
- udział w pracach związanych z zagospodarowaniem składnicy drewna, wprowadzaniu nowych urządzeń, metod pracy przy składowaniu i spedycji drewna,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z ochroną mienia znajdującego się na składnicy drewna,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z obowiązkami służbowymi, a w szczególności prowadzenie ewidencji powierzonych składników celem ich rozliczenia,
- sprawdzanie drewna na pojeździe z kwitem wywozowym pod względem jakościowym i wymiarowym,
- nadzór nad właściwym rozładunkiem, ułożeniem i zabezpieczeniem składowanego drewna,
- nadzór nad bezpiecznym i właściwym załadowaniem drewna na wagonie kolejowym, nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem ładunku, przy maksymalnym wykorzystaniu nośności wagonu i nie przekraczania wyznaczonego przez PKP czasu na załadunek wagonu,
- wydawanie drewna dla odbiorców na pojazdy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokładny pomiar drewna oraz sporządzanie obowiązującej dokumentacji.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskieWymagania
- Wymagania obligatoryjne (minimalne):
- wykształcenie co najmniej średnie leśne,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w branży leśnej/ drzewnej,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz gotowość wykorzystania samochod prywatnego do celów służbowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku pracy,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- pełna zdolność do czynności prawnych.
2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
- podstawowa znajomość systemu informatycznego LP (SILP, SILP web),
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
- klasa brakarska.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone klauzulą „potwierdzam zgodność z oryginałem będącym w moim posiadaniu” i własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji, w tym szczególnej kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane zdrowia, przynależności związkowej, itp.) – jeśli znajdują się w zakresie przekazanych danych (załącznik nr 1),
- Oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków podstawowych (załącznik nr 2)
- Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 3).
- Klauzula informacyjna RODO (załącznik 4)
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 20.12.2024 r. do godz. 14:30,
- osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119.
Godziny pracy sekretariatu: 07:00-15:00 od poniedziałku do piątku. - elektronicznie, na adres e-mail: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl,
- pocztą tradycyjną na adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119.
O dacie wpływu decyduje data stempla pocztowego.
Każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą: „Nabór na stanowisko kierownika składnic drewna LP”
Benefity
Oferowane warunki:
- praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony;
- praca od poniedziałku do piątku (godziny pracy: 7:00-15:00),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy,
- świadczenia socjalne i zdrowotne,
- pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy,
- przewidywana data rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2025 r.
Informacje dodatkowe
- Dokumenty, które wpłyną po terminie wskazanym jak wyżej nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego i bez otwierania koperty zostaną zwrócone na adres korespondencyjny nadawcy.
- Złożone dokumenty będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej.
- Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
- Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie informuje, że nie odsyła dokumentów aplikacyjnych, jeśli kandydat nie zaznaczy tego w ofercie.
- Nadesłane dokumenty będą zniszczone po upływie 2 tygodni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty kandydata, który zostanie wybrany w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją
Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie, bez podania przyczyny.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Marta Szlagowska
- Telefon: 91 577 18 32
- e-mail: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
- Adres: 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119
Materiały
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko Kierownika Składnic Drewna LPOgłoszenie_o_naborze_zewnętrznym_na_stanowisko_Kierownika_Składnic_Drewna_LP-2.pdf 0.18MB Załącznik nr 1 Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik__1____Oświadczenie_kandydata_o_wyrażeniu_zgody_na_przetwarzanie_danych_osobowych.docx 0.03MB Załącznik 2 Oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków podstawowych
Załącznik__2____Oświadczenie_kandydata_o_spełnieniu_warunków_podstawowych.docx 0.03MB Załącznik 3 Kwestionariusz osobowy kandydata
Załącznik__3____Kwestionariusz_osobowy_kandydata.docx 0.04MB Załącznik 4 Informacje dotyczące przetwarzania danych
Załącznik__4___Informacje_dotyczące_przetwarzania_danych.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2024 09:19 Paweł Ciechalski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Szlagowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór na stanowisko Kierownika Składnic Drewna LP | 2.0 | 10.12.2024 10:32 Paweł Ciechalski |
Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy | 1.0 | 10.12.2024 09:19 Paweł Ciechalski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP