W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Kierownik Składnic Lasów Państwowych LP

Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko Kierownika Składnic Drewna LP

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-12-2024

Informacje o ofercie

Tryb prowadzenia naboru:

Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia nr 19 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 22.08.2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie.

Adresaci naboru:
Rekrutacja skierowana jest do osób/kandydatów spełniających wymagania opisane w treści niniejszego ogłoszenia.

Zakres obowiązków

Ważniejsze zadania:

  • wydawanie drewna na podstawie dokumentów przewidzianych właściwymi zarządzeniami i niedopuszczenie do wydania bez obowiązujących dowodów rozchodowych,
  • sprawdzanie stanu zapasów drewna i innych materiałów będących na stanie składnicy drewna a niezbędnych dla prowadzenia właściwej gospodarki drewnem,
  • nadzór nad właściwym zabezpieczaniem i konserwacją maszyn, urządzeń i narzędzi używanych przy pracach na składnicy drewna,
  • udział w pracach związanych z zagospodarowaniem składnicy drewna, wprowadzaniu nowych urządzeń, metod pracy przy składowaniu i spedycji drewna,
  • wykonywanie wszelkich czynności związanych z ochroną mienia znajdującego się na składnicy drewna,
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z obowiązkami służbowymi, a w szczególności prowadzenie ewidencji powierzonych składników celem ich rozliczenia,
  • sprawdzanie drewna na pojeździe z kwitem wywozowym pod względem jakościowym i wymiarowym,
  • nadzór nad właściwym rozładunkiem, ułożeniem i zabezpieczeniem składowanego drewna,
  • nadzór nad bezpiecznym i właściwym załadowaniem drewna na wagonie kolejowym, nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem ładunku, przy maksymalnym  wykorzystaniu nośności wagonu i nie przekraczania wyznaczonego przez PKP czasu na załadunek wagonu,
  • wydawanie drewna dla odbiorców na pojazdy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokładny pomiar drewna oraz sporządzanie obowiązującej dokumentacji.

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
Składnice Drewna Lasów Państwowych w Lutolu Suchym i Jerzmanicach

Wymagania

  1. Wymagania obligatoryjne (minimalne):
  • wykształcenie co najmniej średnie leśne,
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w branży leśnej/ drzewnej,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B oraz gotowość wykorzystania samochod prywatnego do celów służbowych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku pracy,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych.

2.  Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • podstawowa znajomość systemu informatycznego LP (SILP, SILP web),
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
  • klasa brakarska.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  • CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone klauzulą „potwierdzam zgodność z oryginałem będącym w moim posiadaniu”  i własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji, w tym szczególnej kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane zdrowia, przynależności związkowej, itp.) – jeśli znajdują się w zakresie przekazanych danych (załącznik nr 1),
  • Oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków podstawowych (załącznik nr 2)
  • Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 3).
  • Klauzula informacyjna RODO (załącznik 4)

Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

 

Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 20.12.2024 r. do godz. 14:30,

  • osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119.
    Godziny pracy sekretariatu: 07:00-15:00 od poniedziałku do piątku.
  • elektronicznie, na adres e-mail: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl,
  • pocztą tradycyjną na adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119.

O dacie wpływu decyduje data stempla pocztowego.
Każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą: „Nabór na stanowisko kierownika składnic drewna LP”

 

Benefity

Oferowane warunki:

  • praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony;
  • praca od poniedziałku do piątku (godziny pracy: 7:00-15:00),
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy,
  • świadczenia socjalne i zdrowotne,
  • pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy,
  • przewidywana data rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2025 r.

Informacje dodatkowe

  1. Dokumenty, które wpłyną po terminie wskazanym jak wyżej nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego i bez otwierania koperty zostaną zwrócone na adres korespondencyjny nadawcy.
  2. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej.
  3. Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
  4. Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie informuje, że nie odsyła dokumentów aplikacyjnych, jeśli kandydat nie zaznaczy tego w ofercie.
  5. Nadesłane dokumenty będą zniszczone po upływie 2 tygodni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
  6. Dokumenty kandydata, który zostanie wybrany w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  7. Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją

Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko Kierownika Składnic Drewna LP
Ogłoszenie​_o​_naborze​_zewnętrznym​_na​_stanowisko​_Kierownika​_Składnic​_Drewna​_LP-2.pdf 0.18MB
Załącznik nr 1 Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik​_​_1​_​_​_​_Oświadczenie​_kandydata​_o​_wyrażeniu​_zgody​_na​_przetwarzanie​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
Załącznik 2 Oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków podstawowych
Załącznik​_​_2​_​_​_​_Oświadczenie​_kandydata​_o​_spełnieniu​_warunków​_podstawowych.docx 0.03MB
Załącznik 3 Kwestionariusz osobowy kandydata
Załącznik​_​_3​_​_​_​_Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata.docx 0.04MB
Załącznik 4 Informacje dotyczące przetwarzania danych
Załącznik​_​_4​_​_​_Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2024 09:19 Paweł Ciechalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Szlagowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Kierownika Składnic Drewna LP 2.0 10.12.2024 10:32 Paweł Ciechalski
Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy 1.0 10.12.2024 09:19 Paweł Ciechalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}