W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Administrator SAP Business Objects w Zespole ds. utrzymania systemów, infrastruktury oraz bezpieczeństwa informatycznego (ZU)

W oparciu o uregulowania dotyczące spójnej polityki kadrowej w PGL LP ujęte w piśmie Dyrekcji Generalnej LP zn. GK.013.30.2020 z dnia 03 kwietnia 2020 oraz późniejsze wyjaśnienia zn. GK.013.30.2020 z dnia 11 maja 2020

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 24-05-2023

Informacje o ofercie

Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego ogłasza NABÓR ZEWNĘTRZNY na stanowisko Administratora SAP Business Objects

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na stanowisku administratora odpowiedzialna będzie za:
a) utrzymanie i rozwój środowiska SAP Business Objects,
b) monitorowanie oraz optymalizację wydajności i dostępności powierzonego systemu,
c) tworzenie i utrzymanie bieżących światów obiektów (unv i unx),
d) tworzenie i utrzymanie bieżących raportów oraz kokpitów menedżerskich,
e) współpracę z zespołami merytorycznymi,
f) bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie

Wymagania

Od kandydata oczekujemy:
a) ukończone studia inżynierskie lub magisterskie o kierunku informatycznym lub pokrewnym,
b) minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku administratora SAP Business Objects,
c) dobra praktyczna znajomość w zakresie tworzenia światów obiektów (unv i unx),
d) dobra praktyczna znajomość w zakresie budowy raportów w oparciu o światy obiektów (unv i unx),
e) certyfikaty potwierdzające wiedzę w zakresie administracji i tworzenia raportów w SAP Business Objects,
f) podstawową wiedzę w zakresie budowy zapytań SQL (na bazach danych Informix).

Ponadto mile widziana będzie:
a) umiejętność programowania w językach skryptowych (bash)
b) praktyczna umiejętność administrowania bazami danych MS SQL
c) umiejętność pracy w SAP Lumira i SAP Analytics Cloud

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) CV,
c) kserokopie świadectw pracy (oryginały wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych itp. dotyczących stanowiska pracy na które prowadzona jest rekrutacja (oryginały wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
f) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (wg wzoru określonego w załączniku nr 1),
g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2).

Benefity

Warunki zatrudnienia:
a) miejsce wykonywania pracy - biuro Zakładu Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego; Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn,
b) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
c) profesjonalny system szkoleń, w tym możliwość uzyskania międzynarodowych profesjonalnych certyfikatów,
d) atrakcyjny pakiet socjalny min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie urlopów,
e) zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
f) możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji,
g) pracę w młodym, aktywnym zespole,
h) atrakcyjny system wynagrodzeń.

Termin i miejsce składania ofert.
Wymagane dokumenty (zawierające również numer telefonu do kontaktu, adres do korespondencji i adres e-mail kandydata) należy składać w terminie do dnia 24.05.2023 r. do godz. 10.00:
a) osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zakładu Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego,
b) pocztą tradycyjną na adres: Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego; Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn,
c) pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@zilp.lasy.gov.pl.

Informacje dodatkowe:
a) Zakład zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
b) o miejscu/formie i terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub elektronicznie,
c) po zakończeniu procedury naboru, komisyjnie niszczone są wszystkie dokumenty przesłane przez kandydatów za wyjątkiem dokumentów kandydata wyłonionego w naborze,
d) Zakład zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny,
e) Zakład nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją,
f) osobą upoważnioną do udzielania informacji w sprawie naboru jest Pan Michał Cofalski Kierownik Zespołu ds. utrzymania systemów, infrastruktury oraz bezpieczeństwa informatycznego tel. 600 205 297.

Każda forma przesłania ofert powinna być opatrzona dopiskiem: „Dokumenty aplikacyjne na stanowisko Administratora SAP Business Objects". W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu. Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po terminie wskazanym jak wyżej nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego i bez otwierania koperty zostaną odesłane na adres korespondencyjny kandydata/kandydatki.

 

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Michał Cofalski
  • Telefon: 600 205 297
  • e-mail: biuro@zilp.lasy.gov.pl.
  • Adres: Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego; Sękocin Stary ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn

Materiały

Administrator SAP
Nabór​_zewnętrzny​_2023​_na​_stanowisko​_Administratora​_SAP​_Business​_Objects.pdf 0.97MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.05.2023 20:23 Dariusz Gąsiorowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Płużyczka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Administrator SAP Business Objects 1.0 15.05.2023 20:23 Dariusz Gąsiorowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}