Działalność zakładu
Zakład Informatyki Lasów Państwowych zajmuje się wdrażaniem nowych oraz modernizacją istniejących rozwiązań informatycznych w całym PGL LP.
Podstawowym zadaniem Zakładu jest utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, który funkcjonuje w Lasach Państwowych od lat 90-tych XX wieku i obejmuje swoim zakresem wszystkie szczeble organizacyjne LP (biuro Dyrekcji Generalnej w Warszawie, biura Dyrekcji Regionalnych, Nadleśnictwa, Leśnictwa oraz Zakłady o zasięgu krajowym i regionalnym).
Doskonalimy już istniejące programy, tworzymy nowe, szkoląc jednocześnie pracowników LP, aby mogli z nich w pełni korzystać. Dbamy również o zakup najnowocześniejszych technologii, które usprawniają pracę w Lasach Państwowych na terenie całego kraju.
Z naszego systemu codziennie korzysta ponad 25 tysięcy użytkowników.
Dewizą Zakładu jest otwarte i profesjonalne podejście do wszystkich użytkowników i ich problemów.