W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu 

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Krakowie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/zpsmkrakow

Data publikacji strony internetowej: 20.09.2006 r.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 02.12.2022 r.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • część filmów może nie posiadać napisów i audiodeskrypcji.

Oświadczenie sporządzono dnia 02.12.2022 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Arkadiusz Mielniczek, adres poczty elektronicznej akm@zpsmuz.eu. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 126-448-835. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Wejście do budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. M. Karłowicza w Krakowie przy os. Centrum E 2 prowadzi od strony Alei Jana Pawła II. Szkoła posiada dodatkową komunikację wewnętrzną, która przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych.
W obiekcie znajdują się trzy windy.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. M. Karłowicza w Krakowie składa się z dwóch budynków (A i B) o trzech kondygnacjach, do których prowadzą oddzielne klatki schodowe.
Kompleks posiada również amfiteatr.
Na terenie szkoły znajduje się parking.
Uczniowie mają możliwość korzystania z terenów zielonych o powierzchni 2 hektarów, w tym placu zabaw oraz patio.
Obiekt posiada wydzielone toalety dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi portierni, która czynna jest w godz. od 6:00 – 21:00.
Sekretariat i gabinety dyrekcji znajdują się na parterze w budynku B.
W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz głośników naprowadzających.
Informacje udzielane są przez pracowników portierni znajdującej się na parterze szkoły w
budynku A, po prawej stronie od wejścia głównego. Pracownicy szkoły mogą asystować osobom niewidzącym i niedowidzącym.
Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 12:27 Arkadiusz Mielniczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
ZPSMuz w Krakowie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 1.0 13.12.2022 12:27 Arkadiusz Mielniczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}