W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Pracownicy Administracji i Obsługi

ADMINISTRACJA

SEKRETARIAT

mgr Dorota Fabisiak - sekretarz szkoły
mgr Anna Żeleźnik - sekretarz szkoły
tel. (68) 419 00 80   e-mail: sekretariat@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy sekretariatu szkoły:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 18.00
środa 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 18.00
piątek 8.00 - 16.00

DZIAŁ FINANSOWO – GOSPODARCZY

KSIĘGOWOŚĆ

mgr Dorota Dubniewska - główna księgowa
tel. (68) 419 00 80   e-mail: 0604ksiegowosc@psm.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 7.00 - 15.00
wtorek 7.00 - 15.00
środa 7.00 - 15.00
czwartek 7.00 - 15.00
piątek 7.00 - 15.00

Elwira Morawska-Parafiniuk – samodzielna księgowa
tel. (68) 419 00 80   e-mail: ksiegowosc2@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 14.00
wtorek 8.00 - 14.00
środa 8.00 - 14.00
czwartek 8.00 - 14.00
piątek 8.00 - 14.00

PŁACE

mgr Daria Jabłońska - specjalista ds. płac
tel. (68) 419 00 80    e - mail: place@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 7.30 - 14.30
wtorek 7.30 - 14.30
środa 7.30 - 14.30
czwartek 7.30 - 14.30
piątek 7.30 - 14.30

KADRY

Małgorzata Woźniak - specjalista ds. kadr
tel. (68) 419 00 80     e - mail: kadry@psm.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
piątek 8.00 - 16.00

KIEROWNIK GOSPODARCZY

Emilia Dmochowska - Kierownik gospodarczy
tel. 516 948 318  e - mail: kierownik@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 16.00
czwartek 8.30 - 16.30
piątek 8.00 - 16.00

Sławomir Przybysz - Specjalista  ds. BHP
tel. 601 252 061

OBSŁUGA

mgr Maciej Wasiak - lutnik
tel. 601 971 713

mgr Robert Wawrzyński - stroiciel
tel. 697 300 933


Aneta Bakalarska
Krystyna Budrewicz
Bożena Chmurzyńska
Eugeniusz Chwiałkowski
Mirosława Kowalczyk
Renata Mazur
Roman Owsiński
Anna Sobczak
Mirosława Suchobieska
Alicja Szymańska
Zbigniew Wąsiński

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.01.2023 17:49 Mariusz Nowak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Nowak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pracownicy Administracji i Obsługi 24.0 18.12.2024 10:13 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 23.0 18.12.2024 10:07 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 22.0 18.12.2024 10:06 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 21.0 15.11.2024 12:09 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 20.0 14.11.2024 13:39 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 19.0 14.11.2024 13:36 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 18.0 14.11.2024 13:35 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 17.0 07.11.2024 07:09 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 16.0 04.10.2024 12:45 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 15.0 04.10.2024 12:18 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 14.0 04.10.2024 12:14 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 13.0 02.10.2024 22:55 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 12.0 12.09.2024 15:27 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 11.0 12.09.2024 09:29 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 10.0 03.09.2024 18:49 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 9.0 03.09.2024 18:42 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 8.0 03.09.2024 13:29 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 7.0 12.06.2024 14:17 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 6.0 26.09.2023 22:38 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 5.0 12.09.2023 12:18 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 4.0 12.09.2023 12:10 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 3.0 17.06.2023 16:40 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 2.0 16.05.2023 15:07 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 1.0 04.01.2023 17:49 Mariusz Nowak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}