W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Pracownicy Administracji i Obsługi

ADMINISTRACJA

SEKRETARIAT

mgr Dorota Fabisiak - sekretarz szkoły
mgr Anna Żeleźnik - sekretarz szkoły
tel. (68) 419 00 80   e-mail: sekretariat@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy sekretariatu szkoły:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 18.00
środa 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 18.00
piątek 8.00 - 16.00

DZIAŁ FINANSOWO – GOSPODARCZY

KSIĘGOWOŚĆ

mgr Dorota Dubniewska - główna księgowa
tel. (68) 419 00 80   e-mail: 0604ksiegowosc@psm.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 7.00 - 15.00
wtorek 7.00 - 15.00
środa 7.00 - 15.00
czwartek 7.00 - 15.00
piątek 7.00 - 15.00

Elwira Morawska-Parafiniuk – samodzielna księgowa
tel. (68) 419 00 80   e-mail: ksiegowosc2@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 14.00
wtorek 8.00 - 14.00
środa 8.00 - 14.00
czwartek 8.00 - 14.00
piątek 8.00 - 14.00

PŁACE

mgr Daria Jabłońska - specjalista ds. płac
tel. (68) 419 00 80    e - mail: place@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 7.30 - 14.30
wtorek 7.30 - 14.30
środa 7.30 - 14.30
czwartek 7.30 - 14.30
piątek 7.30 - 14.30

KADRY

Małgorzata Woźniak - specjalista ds. kadr
tel. (68) 419 00 80     e - mail: kadry@psm.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
piątek 8.00 - 16.00

KIEROWNIK GOSPODARCZY

Emilia Dmochowska - Kierownik gospodarczy
tel. 516 948 318  e - mail: kierownik@muzyczna.zgora.pl
godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 16.00
czwartek 8.30 - 16.30
piątek 8.00 - 16.00

Sławomir Przybysz - Specjalista  ds. BHP
tel. 601 252 061

OBSŁUGA

mgr Maciej Wasiak - lutnik
tel. 601 971 713

Robert Wawrzyński - stroiciel


Aneta Bakalarska
Krystyna Budrewicz
Bożena Chmurzyńska
Eugeniusz Chwiałkowski
Mirosława Kowalczyk
Renata Mazur
Roman Owsiński
Anna Sobczak
Mirosława Suchobieska
Alicja Szymańska
Zbigniew Wąsiński

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.01.2023 17:49 Mariusz Nowak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Nowak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pracownicy Administracji i Obsługi 21.0 15.11.2024 12:09 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 20.0 14.11.2024 13:39 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 19.0 14.11.2024 13:36 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 18.0 14.11.2024 13:35 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 17.0 07.11.2024 07:09 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 16.0 04.10.2024 12:45 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 15.0 04.10.2024 12:18 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 14.0 04.10.2024 12:14 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 13.0 02.10.2024 22:55 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 12.0 12.09.2024 15:27 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 11.0 12.09.2024 09:29 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 10.0 03.09.2024 18:49 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 9.0 03.09.2024 18:42 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 8.0 03.09.2024 13:29 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 7.0 12.06.2024 14:17 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 6.0 26.09.2023 22:38 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 5.0 12.09.2023 12:18 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 4.0 12.09.2023 12:10 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 3.0 17.06.2023 16:40 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 2.0 16.05.2023 15:07 Mariusz Nowak
Pracownicy Administracji i Obsługi 1.0 04.01.2023 17:49 Mariusz Nowak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}