W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Biuro Zakładu Usług Leśnuch w Bystrzycy Kłodzkiej jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:30 - 14:30.
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor lub Zastępca Dyrektora przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach: 7.00 - 13.00.


Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Zakładzie Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej:

  • za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Nadbrzeżna 11; 57-500 Bystrzyca Kłodzka
  • pocztą elektroniczną na adres: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
  • składane bezpośrednio w sekretariacie
  • składane telefonicznie na nr tel. 74 8 110 415

Informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw oraz osób merytorycznie odpowiedzialnych za daną sprawę można uzyskać w sekretariacie  pod numerem:  74 8 110 415  lub e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.09.2021 13:34 PIOTR KENSICKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
P.Kensicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 21.08.2024 14:20 PIOTR KENSICKI
Rozpatrywanie spraw 1.0 24.09.2021 13:34 PIOTR KENSICKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}