W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Język angielski (luty 2021 r.)

Temat 31. Good digital citizen

Dowiem się, co to znaczy być dobrym obywatelem cyfrowego świata. Poznam słownictwo dotyczące bezpiecznych zachowań w internecie.

  • Zrób test i dowiedz się, czy jesteś dobrym obywatelem świata cyfrowego. Przećwicz czytanie ze zrozumieniem.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 32. Five internet safety tips

Poznam pięć zasad bezpiecznych zachowań online.

  • Zrób część PREPARATION, a następnie obejrzyj animację i dowiedz się, jak być bezpiecznym online. Przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. Zagraj w gry utrwalającą słownictwo. W parach porozmawiaj na temat: „Do you know any more internet safety tips? Tell us your ideas!.”

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Przeczytaj transkrypcję i zwróć uwagę na słowa, których nie zrozumiałeś/aś oglądając animację.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 33. How to be a safe and smart searcher

Dowiem się, jak mądrze i bezpiecznie wyszukiwać treści w internecie.

  • Przeczytaj tekst i poznaj osiem wskazówek, jak szukać treści online. Przećwicz czytanie ze zrozumieniem. W zeszycie zapisz minimum cztery zdania na temat: „What type of information do you search for on the internet?”.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 34. What is clickbait (B1)

Dowiem się, czym jest clickbait i jaki ma wpływ na fake news. (Uwaga: temat może być poprowadzony na dwóch godzinach lekcyjnych.)

  • Zapoznaj się z materiałem na temat clickbajtów. Najpierw obejrzyj animację i przećwicz czytanie ze zrozumieniem. Wypisz nowe słowa i sprawdź ich znaczenie w słowniku. Następnie przeczytaj tekst i dowiedz się więcej na temat clickbajtów. W zeszycie zapisz słowa, które są dla Ciebie nowe i sprawdź ich znaczenie. Na koniec zrób test wiedzy „DID YOU GET IT?”, który znajduje się w zielonej ramce.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 35. Think like computer

Dowiem się, na czym polega programowanie.

  • Obejrzyj animację o programowaniu i przećwicz słuchanie ze zrozumieniem. W zeszycie zapisz słowa, które są dla Ciebie nowe i sprawdź ich znaczenie.

Typ materiału: Materiał multimedialny

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

Temat 36. Year of code (B1)

Poznam tematykę związaną z kodowaniem i wykorzystaniem nowych technologii w nauczaniu w szkole.

  • Przeczytaj tekst o kodowaniu i propozycji włączenia programowania do systemu nauczania w szkołach. Przećwicz czytanie ze zrozumieniem. W zeszycie zapisz słowa, które są dla Ciebie nowe i sprawdź ich znaczenie.

Typ materiału: Tekst

  • Wykonaj ćwiczenia utrwalające wiedzę i sprawdzające zrozumienie treści.

Typ materiału: Karta pracy

  • Sprawdź znaczenie słówek, których nie rozumiesz.

Typ materiału: Słownik internetowy

 

{"register":{"columns":[]}}