Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wymianą rolety antywłamaniowej - wejście do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu
27.07.2023
Ogłoszenie nr 2023-56548-168128
Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wymianą rolety antywłamaniowej- wejście do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” Nr POIS.11.03.00-00-0192/22 realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji).
Opis
- Przedmiotem zamówienia jest demontaż oraz utylizacja istniejących drzwi wejściowych oraz dostawa wraz z montażem i pracami wykończeniowymi, drzwi wejściowych do pomieszczeń Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w budynku mieszczącym się przy ul. Krakowskiej 51/19 w Opolu,
- Demontaż oraz utylizacja istniejącej rolety antywłamaniowej oraz dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej rolety antywłamaniowej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Demontaż starego skrzydła drzwiowego.
- Demontaż istniejącej rolety antywłamaniowej
- Montaż fabrycznie nowej rolety antywłamaniowej
- Wykucie z muru starych ościeżnic
- Montaż nowych ościeżnic drzwiowych
- Montaż skrzydeł drzwiowych wraz z regulacją, montażem osprzętu (klamka z szyldem, zamek, oraz dopasowanie skrzydła drzwiowego do przełożenia istniejącego domofonu wizyjnego.
- Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III w różnych miejscach na murach(ścianach) ceglanych lub betonowych, na stykach z ościeżnicami, tynk cementowo-wapienny.
- Wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na powierzchniach tynkowanych – tynków ościeży wewnętrznych i elementów uszkodzonych.
- Zabezpieczenie istniejących powłok malarskich przed uszkodzeniem np. poprzez naklejenie taśmy malarskiej.
- Malowaniu tynków ościeży i pozostałych uszkodzeń wewnętrznych farbą emulsyjną - 3-krotnie (w kolorze zbliżonym do istniejącego)
- Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki po demontażu drzwi oraz rolety antywłamaniowej, roboty porządkowe.
- Gwarancja i rękojmia na drzwi, roletę antywłamaniową i roboty – min. 3 lata Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania w przypadku gdy nie otrzyma środków na realizację projektu.
Okres gwarancji: min. 3 lata
Kody CPV:
- 44221200-7 Drzwi
- 45000000-7 Roboty budowlane
- 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
- 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń:
- Załącznik nr 1: Formularz ofertowy,
- Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku wykluczeń,
- Załącznik nr 4: Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia,
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
Oferent powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
Wiedza i doświadczenie:
Oferent powinien posiadać wiedzę oraz doświadczenie umożliwiającą prawidłowa realizacje zamówienia.
Potencjał techniczny:
Oferent powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym.
Kryteria oceny
Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta, z najwyższą ilością punktów zgodnie z kryterium zawartym w zapytaniu ofertowym oraz zał. nr 5
Materiały
Zapytanie ofertowe do drzwi wejściowychZapytanie_ofertowe_do_drzwi_wejściowych.pdf 0.34MB zał. 5 opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja
zał_5_opis_przedmiotu_zamówienia,_specyfikacja.pdf 0.17MB Zał. nr 6 wzór umowy drzwi
Zał_nr_6_wzór_umowy_drzwi.pdf 0.28MB Link do Ogłoszenia nr 2023-56548-168128 w Bazie Konkurencyjności Funduszy Europejskich
Materiały
Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyInformacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 0.53MB