W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nowe zasady rejestracji wniosków o wizy studenckie

13.06.2024

Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie oraz chęć zapewnienia równego, darmowego dostępu do rezerwacji miejsc na wizytę w sprawie złożenia wniosku o wizę w celu podjęcia studiów w Polsce, uprzejmie informujemy, że zapisy na wizyty poczynając od dnia 1 lipca 2024 roku są realizowane w poniższy sposób:

Komunikat

1. Zaakceptuj ogólne zasady składania wniosku.
2. Wprowadź i zapisz wstępny wniosek o wydanie wizy. Pamiętaj, że dane wpisywane do wniosku muszą być w takie same jak dane w dokumentach, które posiadasz.
3. Na podany adres e-mail otrzymasz prośbę o potwierdzenie wstępnego wniosku. Masz na to 48 godzin.
4. Kolejny krok to wypełnienie pełnego wniosku wizowego w ciągu następnych 48 godzin. Jeśli wniosek nie zostanie wypełniony w tym czasie, Twoja rezerwacja zostanie anulowana a dane usunięte z systemu.
5. W sytuacji, gdy dla danego konsulatu poprawnych wniosków będzie więcej, niż dostępnych w danym okresie terminów wizyty, przydzielanie terminu nastąpi zgodnie z datą rejestracji pełnego wniosku. Anulowanie wniosku po rejestracji spowoduje przydzielenie miejsca kolejne osobie czekającej w kolejce.

6. Poczynając od 24 czerwca, w każdy poniedziałek nastąpi przydział miejsc biorąc pod uwagę termin wypełnienia pełnego wniosku, na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy informację o terminie wizyty lub o konieczności dalszego oczekiwania. Wnioski które nie otrzymają terminu wizyty będą czekały w systemie do czasu przydzielania terminu.

 

Pamiętaj:

- dane wpisywane do wniosku muszą być w takie same jak dane w dokumentach, które posiadasz,

- pracownicy urzędu konsularnego nie mają żadnej możliwości ingerencji w proces przydzielania terminów wizyt – terminy wizyt są przyznawane zgodnie z czasem poprawnego wypełnienia pełnego wniosku, nie będą prowadzone zapisy w inny sposób tj. email, telefon itd.

- podczas rejestracji należy określić odpowiedni cel wyjazdu – tj. pierwszy rok studiów, kontynuacja studiów lub program wymiany. W przypadku błędnego określenia celu przyjęcie wniosku będzie niemożliwe.

Za rejestrację oraz przydzielenie terminu złożenia dokumentów nie jest pobierana żadna opłata!

{"register":{"columns":[]}}