W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: archiwista

Archiwista w Kuratorium Oświaty w Gdańsku.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-11-2021

Informacje o ofercie

Wymiar etatu  1

 

Zakres obowiązków

Zadania na stanowisku archiwisty w Kuratorium Oświaty w Gdańsku, Wydział Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli

  • prowadzenie archiwum zakładowego Kuratorium,
  • przyjmowanie dokumentacji (aktowej) z poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • przyjmowanie dokumentacji z przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych z terenu województwa pomorskiego,
  • udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym,
  • przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie wykonywanych zadań,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Wydziału.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Chwarznieńska 170 a

Wymagania

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: średnie
  • znajomość podstawowych zasad archiwistyki
  • dobra organizacja pracy
  • obsługa komputera

Mile widziane

  • doświadczenie zawodowe w pracy w archiwum
  • kurs archiwalny

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Benefity

Co oferujmy

  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne(tzw. Trzynastka),
  • Kursy, szkolenia
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną,
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnionych osób wynosi co najmniej 6%

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy). Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble biurowe. Praca wykonywana w siedzibie urzędu.

Pracę możesz zacząć od 01.01.2022 r.

Dodatkowe informacje

  • jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie
  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
  • ogłoszenie zostało opublikowane na stronie www.trójmiasto.pl   i stornie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane, opatrzone datą oświadczenia
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy i zalecamy
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 7 miesięcy
  • dodatkowe  informacje  można uzyskać pod numerem telefonu: 58 322 29 22

Informacje dodatkowe

Oferty można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej z dopiskiem: "oferta na stanowisko archiwisty w Kuratorium Oświaty"
na adres:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
lub adres e-mail: kuratorium@kuratorium.gda.pl

Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2021,

Decyduje data wpływu do urzędu

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58) 322-29-00
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom.
  • Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 7 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych.
  • Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Oferta​_pracy​_na​_stanowisko​_archiwisty​_w​_Kuratorium​_Oświaty
Oferta​_pracy​_na​_stanowisko​_archiwisty​_w​_Kuratorium​_Oświaty.pdf 0.46MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2021 13:41 MAŁGORZATA KACZOROWSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Pomorski Kurator Oświaty
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy na stanowisko archiwisty w Kuratorium Oświaty w Gdańsku z dnia 19.11.2021 r. 1.0 19.11.2021 13:41 MAŁGORZATA KACZOROWSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}