Tytuł/stanowisko: archiwista
Archiwista w Kuratorium Oświaty w Gdańsku.
Informacje o ofercie
Wymiar etatu 1
Zakres obowiązków
Zadania na stanowisku archiwisty w Kuratorium Oświaty w Gdańsku, Wydział Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli
- prowadzenie archiwum zakładowego Kuratorium,
- przyjmowanie dokumentacji (aktowej) z poszczególnych komórek organizacyjnych,
- przyjmowanie dokumentacji z przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych z terenu województwa pomorskiego,
- udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym,
- przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie wykonywanych zadań,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Wydziału.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: średnie
- znajomość podstawowych zasad archiwistyki
- dobra organizacja pracy
- obsługa komputera
Mile widziane
- doświadczenie zawodowe w pracy w archiwum
- kurs archiwalny
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Benefity
Co oferujmy
- Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne(tzw. Trzynastka),
- Kursy, szkolenia
- Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Dofinansowanie do zakupu okularów
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
- Dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną,
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnionych osób wynosi co najmniej 6%
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy). Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble biurowe. Praca wykonywana w siedzibie urzędu.
Pracę możesz zacząć od 01.01.2022 r.
Dodatkowe informacje
- jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie
- oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
- ogłoszenie zostało opublikowane na stronie www.trójmiasto.pl i stornie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane, opatrzone datą oświadczenia
- złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
- nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy i zalecamy
- nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie
- oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 7 miesięcy
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 322 29 22
Informacje dodatkowe
Oferty można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej z dopiskiem: "oferta na stanowisko archiwisty w Kuratorium Oświaty"
na adres:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
lub adres e-mail: kuratorium@kuratorium.gda.pl
Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2021,
Decyduje data wpływu do urzędu
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58) 322-29-00
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom.
- Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 7 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych.
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Justyna May
- Telefon: 58 322 29 22
- e-mail: kadry@kuratorium.gda.pl
- Adres: Kuratorium Oświaty w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 24 80-853 Gdańsk
Materiały
Oferta_pracy_na_stanowisko_archiwisty_w_Kuratorium_OświatyOferta_pracy_na_stanowisko_archiwisty_w_Kuratorium_Oświaty.pdf 0.46MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2021 13:41 MAŁGORZATA KACZOROWSKA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Pomorski Kurator Oświaty
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy na stanowisko archiwisty w Kuratorium Oświaty w Gdańsku z dnia 19.11.2021 r. | 1.0 | 19.11.2021 13:41 MAŁGORZATA KACZOROWSKA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP