W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: inspektor

Oferta pracy na stanowisko inspektora ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Słupsku nr 111080

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-12-2022

Informacje o ofercie

Wymiar etatu: 1

Forma zatrudnienia: umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia po 1 roku pracy na czas nieokreślony

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej  w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Słupsku:

  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących, w tym obsługa poczty elektronicznej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu i dekretacji Dyrektora Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
  • Gromadzi dokumentację dotyczącą udziału pracowników nadzoru pedagogicznego w kontrolach doraźnych, planowych w celu zapewnienia właściwego przebiegu realizacji zadań
  • Przekazuje na polecenie Dyrektora Wydziału komunikaty i ustalenia organizacyjne pracownikom Wydziału i/lub dyrektorom wydziałów/delegatur w celu wsparcia ich bieżącej pracy
  • Prowadzi terminarz spotkań w celu zapewnienia właściwej organizacji dnia pracy Dyrektora Wydziału
  • Redaguje pisma na polecenie Dyrektora Wydziału w celu wsparcia ich w bieżącej pracy
  • Zabezpiecza dokumentację gromadzoną w Wydziale i pieczątki oraz archiwizuje i przekazuje do Archiwum akta spraw Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu i sposobu przechowywania dokumentów Wydziału
  • Udziela wstępnych informacji interesantom z zakresu działania Wydziału oraz kieruje ich do właściwych pracowników w celu zapewnienia szybkiej obsługi klienta

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Miejsce pracy: ul. Jana Pawła II 1, 76-200 Słupsk

Wymagania

Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie: średnie
  • Komunikatywność
  • Umiejętność organizowania czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Asertywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Mile widziane

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą administracyjno-organizacyjną
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z obsługi pakietu Microsoft Office
  • Przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej

Wymagane dokumenty

Dokumenty niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie  (https://www.gov.pl/web/bip-kuratorium-gdansk/kwestionariusz-dla-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię potwierdzającą przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, z obsługi pakietu Microsoft Office, z obsługi kancelaryjnej

Benefity

Co oferujemy

  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. Trzynastka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przypisami
  • Kursy, szkolenia
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalnych

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną,
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu- nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnionych osób wynosi co najmniej 6%

Techniki i metody naboru:

1. weryfikacja formalna nadesłanych ofert.

2. analiza merytoryczna aplikacji.

3. rozmowa kwalifikacyjna.

 

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na piętrze. Budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, podjazdy). Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble biurowe. Praca wykonywana w siedzibie urzędu.

Dodatkowe informacje

  • jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie
  • oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
  • ogłoszenie zostało opublikowane na BIP KPRM i stornie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie
  • kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane, opatrzone datą oświadczenia
  • złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy i zalecamy
  • nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie
  • oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po upływie
    3 miesięcy
  • dodatkowe  informacje  można uzyskać pod numerem telefonu: 58 322 29 22

Oferty można złożyć w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  "oferta na stanowisko inspektora w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Słupsku - 111080"

na adres:

Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk

 

Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2022, decyduje data wpływu do urzędu.

W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych ofert. Po tym terminie oferty Kandydatów nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    1. Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58) 322-29-00
    2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
    3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    4. Informacje o odbiorcach danych: nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom.
    5. Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych.
    6. Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 Kodeksu pracy, ustawa
      z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    8. Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    9. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    10. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2022 12:22 Aneta Barbarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Pomorski Kurator Oświaty
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy na stanowisko inspektora ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Słupsku nr 111080 z dnia 24.11.2022 r. 2.0 29.11.2022 14:08 Aneta Barbarowicz
Oferta pracy na stanowisko inspektora ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Słupsku nr 111080 z dnia 24.11.2022 r. 1.0 25.11.2022 12:22 Aneta Barbarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}