Ogłoszenie w sprawie pracy / stanowisko: sprzątacz
06.02.2023
Ambasada RP w Pekinie poszukuje kandydata na stanowisko ds. obsługi sprzątającej w wymiarze pełnego etatu (40 godzin tygodniowo). Ze względu na prace wymagające tężyzny i siły fizycznej oferta pracy skierowana jest głównie do mężczyzn.
Zakres obowiązków pracownika na ww. stanowisku obejmuje:
- Utrzymywanie w nienagannym porządku i czystości pomieszczeń przydzielonych do sprzątania w budynkach Ambasady.
- Przenoszenie mebli i innych ciężkich przedmiotów na terenie Ambasady.
- Wykonywanie prac porządkowych, w tym m.in. mycie okien, schodów i tarasów, przenoszenie do pralni firan, zasłon, obrusów itp.
- Porządkowanie pomieszczeń Ambasady.
- Wynoszenie śmieci do przeznaczonych na to pojemników.
- Dbanie o kwiaty znajdujące się na korytarzach w budynku Ambasady.
- Zapewnienie wsparcia przy organizacji przyjęć i uroczystości realizowanych przez Ambasadę.
Wymagania niezbędne na stanowisku:
- posiadanie min. 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- dobry stan zdrowia,
- schludny wygląd,
- brak uzależnień,
- osoba niekarana.
Dodatkowe umiejętności:
umiejętność pracy w zespole, znajomość języka angielskiego lub polskiego.
Wynagrodzenie do negocjacji.
Zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kopie świadectw ze wszystkich etapów edukacji (oryginały do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej),
- kopie świadectw pracy ze wszystkich wcześniejszych miejsc zatrudnienia (oryginały do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej),
- listy rekomendacyjne z poprzednich miejsc pracy
- zaświadczenie o niekaralności.
należy przesłać na adres: pekin.admin@msz.gov.pl do dnia 21 lutego 2023 roku z adnotacją „RA”.