Akcja promocyjna „Polski tydzień” na chińskich platformach e-commerce
24.06.2024
W związku z wizytą Prezydenta RP Andrzeja Dudy w Chińskiej Republice Ludowej, w dniach 24-30 czerwca 2024 r. dwie największe platformy e-commerce w Chinach zorganizowały akcję promocyjną pod nazwą "Polski tydzień", przy wsparciu polskich instytucji.
Celem wydarzenia „Polski tydzień” była promocja wysokiej jakości polskich produktów w Chinach oraz wzmocnienie relacji handlowych pomiędzy obydwoma krajami. W ramach akcji, specjalne podstrony platform internetowych prezentowały polskie produkty obecne na chińskim rynku; użytkownicy mogli również obejrzeć nagranie okolicznościowe z udziałem ambasadora Jakuba Kumocha.
Dzięki możliwości zakupu produktów importowanych z Polski, chińscy konsumenci mieli doskonałą okazję do zapoznania się z tym, co Polska ma do zaoferowania bez wychodzenia z domu. Oprócz produktów spożywczych, z dużym uznaniem użytkowników spotkały się polskie kosmetyki, odzież i wyposażenie domu. Wydarzenie odbyło się przy wsparciu Ambasady RP w Pekinie i Zagranicznego Biura Handlowego w Szanghaju Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Grafiki: Tmall, JD.com