W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Akcja promocyjna „Polski tydzień” na chińskich platformach e-commerce

24.06.2024

W związku z wizytą Prezydenta RP Andrzeja Dudy w Chińskiej Republice Ludowej, w dniach 24-30 czerwca 2024 r. dwie największe platformy e-commerce w Chinach zorganizowały akcję promocyjną pod nazwą "Polski tydzień", przy wsparciu polskich instytucji.

Polski tydzień

Celem wydarzenia „Polski tydzień” była promocja wysokiej jakości polskich produktów w Chinach oraz wzmocnienie relacji handlowych pomiędzy obydwoma krajami. W ramach akcji, specjalne podstrony platform internetowych prezentowały polskie produkty obecne na chińskim rynku; użytkownicy mogli również obejrzeć nagranie okolicznościowe z udziałem ambasadora Jakuba Kumocha.

Dzięki możliwości zakupu produktów importowanych z Polski, chińscy konsumenci mieli doskonałą okazję do zapoznania się z tym, co Polska ma do zaoferowania bez wychodzenia z domu. Oprócz produktów spożywczych, z dużym uznaniem użytkowników spotkały się polskie kosmetyki, odzież i wyposażenie domu. Wydarzenie odbyło się przy wsparciu Ambasady RP w Pekinie i Zagranicznego Biura Handlowego w Szanghaju Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Grafiki: Tmall, JD.com

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}