Poradnia Wielospecjalistyczna
(dawna Poradnia "Frascati")
Lokalizacja: Warszawa, ul. Wołoska 137, budynek „S”
REJESTRACJA: tel. 47 722-15-52 (umawianie wizyt lekarskich)
Kierownik – Koordynator: dr n. med. Beata Borawska
– specjalista audiolog i foniatra. W 2006 roku uhonorowana odznaką "Za zasługi dla ochrony zdrowia" przez Ministra Zdrowia prof. Zbigniewa Religę oraz w 2021 r. przez Ministra Adama Niedzielskiego.
Na terenie Poradni, dysponującej nowoczesnym sprzętem medycznym, udzielane są świadczenia w ramach podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej. Zatrudniamy wysoko wykwalifikowany personel lekarski i pielęgniarski, służący radą i pomocą, gwarantujemy profesjonalną obsługę pacjentów z zachowaniem poczucia bezpieczeństwa i goxdności osobistej.
PORADNIE SPECJALISTYCZNE w ramach NFZ:
- PORADNIA OKULISTYCZNA
- PORADNIA NEUROLOGICZNA
- PORADNIA OTOLARYNGOLOGICZNA
- PORADNIA KARDIOLOGICZNA
Personel medyczny:
- Dr n.med. Hanna Rdzanek – specjalista kardiolog
- Lek. Joanna Wasiak – specjalista okulistyki
- Lek. Elżbieta Plater-Zyberk – neurolog I st.
- Lek. Małgorzata Sznajder-Łuczak – specjalista otolaryngolog
Ostatni pacjent jest przyjmowany 30 min. przed końcem pracy lekarza. Przyjęcia do lekarzy ww. specjalności odbywają się na podstawie skierowania.
PODSTAWOWA OPIEKA ZDROWOTNA
Lekarze rodzinni:
- Lek. Małgorzata Rybczyńska-Polakowska – specjalista medycyny rodzinnej, choroby wewnętrzne - I st.,
- Lek. Grażyna Witkowska – specjalista medycyny rodzinnej.
Zapraszamy do wypełnienia deklaracji wyboru lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, również za pośrednictwem portalu: pacjent.gov.pl.
Proponujemy krótkie terminy oczekiwania na wizytę.
- Poradnia POZ udziela TELEPORAD poprzez telefoniczne systemy łączności.
- Zgłoszenia na teleporadę przyjmowane są pod numerem telefonu (47) 722-15-52, (47) 722-17-00, w godzinach: 7:00-18:00.
- W celu realizacji teleporady lekarz kontaktuje się telefonicznie z Pacjentem. Świadczenie poprzedzone jest weryfikacją uprawnień oraz tożsamości Pacjenta. UWAGA - godzina ustalona przy zapisie ma charakter orientacyjny, najczęściej jest to przedział czasowy, w którym prosimy o oczekiwanie na telefon.
- W przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego z Pacjentem po 3-krotnie podjętych próbach, świadczenie ulega anulowaniu. Świadczeniobiorca może wówczas ponownie skontaktować się z Rejestracją w celu umówienia porady w innym terminie.
- Poradnia zapewnia również realizację WIZYT BEZPOŚREDNICH, po wcześniejszym umówieniu terminu.
- Świadczeniobiorcy proszeni są o zgłaszanie się na wizytę osobistą nie wcześniej niż 5 minut przed umówioną godziną i bez osób towarzyszących, chyba, że bezwzględnie wymaga tego stan zdrowia Pacjenta. Przed udzieleniem świadczenia, Pacjenci proszeni są o dezynfekcję rąk i wypełnienie ankiety zdrowotnej.
- Teleporady oraz porady bezpośrednie w budynku „S” realizowane są w dni powszednie pon.-pt.
Zapraszamy do korzystania z TELEPORAD w przypadkach:
- podejrzenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2,
- recept na leki niezbędne do kontynuacji leczenia a lekarz jest w posiadaniu dokumentacji medycznej Pacjenta.
- zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz jest w posiadaniu dokumentacji medycznej Pacjenta.
- zaświadczenia o stanie zdrowia a lekarz jest w posiadaniu dokumentacji medycznej Pacjenta,
- w innych przypadkach jeśli Pacjent wyrazi zgodę na taką formę konsultacji, z wyłączeniem niżej wymienionych.
WIZYTY BEZPOŚREDNIE zapewniane są Pacjentom w następujących przypadkach:
- pogorszenie lub zmiana objawów choroby przewlekłej,
- podejrzenie choroby nowotworowej,
- pierwsza wizyta u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej wskazanych w deklaracji wyboru,
- brak zgody Pacjenta lub jego opiekuna ustawowego na formę teleporady.
Lekarz POZ podczas porady lekarskiej (wizyta pacjenta, wizyta domowa, teleporada) wystawia skierowanie na badania diagnostyczne – laboratoryjne, EKG, spirometria, badania obrazowe znajdujące się w kompetencjach lekarza rodzinnego - jeśli uzna, że są one potrzebne dla prawidłowego zdiagnozowania i leczenia Pacjenta.
Pobrania materiału do badań laboratoryjnych realizowane są na podstawie skierowania lekarskiego, przez Pielęgniarkę w Gabinecie Zabiegowym (budynek „S” parter), gdzie Pacjent otrzymuje również informację o terminie odbioru wyników badania oraz formie ich udostępnienia.
Gabinet zabiegowy
- Pielęgniarka: mgr Bożena Żarkowska
Świadczenia pielęgniarskie, iniekcje, opatrunki, EKG (pon.- pt.)
- punkt pobrań – pon-pt w godz. 8:00 – 9:00
Umawianie świadczeń pielęgniarskich pod numerem tel.: (47) 722-17-16 w godz. 11.00-13.00.